۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۵۲۰۴۶
حاج آقازاده تاکید کرد؛

لزوم مردمی سازی اقتصاد در کشور

لزوم مردمی سازی اقتصاد در کشور
مدیرگروه نقد عرفان های نوظهور مرکز تخصصی کلام و ادیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که اقتصاد مقاومتی را اقتصاد مردم‌بنیاد می دانند، بر لزوم مردمی سازی اقتصاد در کشور تاکید کرد.

وحید حاج آقازاده مدیرگروه نقد عرفان های نوظهور مرکز تخصصی کلام و ادیان با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران بیان داشت: امروزه کار به جایی رسیده است که ما برای اثبات کارآمدی نظام و انقلاب اسلامی به مسئله اقتصادی رسیدیم و باید تبیین گری های لازم در این زمینه انجام پذیرد.

وی افزود: چندی سال است که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد کشور است که در شعارهای سال نیز، شعارهای اقتصادی انتخاب می نمایند و وقتی همه نسخه ها را بررسی می کنیم، همه این نسخه ها به این بر می گردد که امروز گیر اقتصادی وجود دارد که باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشیم.

مدیرگروه نقد عرفان های نوظهور مرکز تخصصی کلام و ادیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که اقتصاد مقاومتی را اقتصاد مردم‌بنیاد می دانند، اظهار داشت: مردمی سازی اقتصاد، مسئله ای است که بنده دوسال است بر روی آن کار می کنم تا با تمرکز بر بیان مسئله، گامی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم برداشته و با ارائه راهکارهای مختلف، مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود.

 

 

ارسال نظرات