۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۵۲۱۶۳

برنامه‌های متنوع موکب حضرت رضا در مسیر زائران مسجد جمکران

برنامه‌های متنوع موکب حضرت رضا در مسیر زائران مسجد جمکران
موکب خدمت رضوی حضرت رضا(ع) از سوم تا ششم اسفندماه به مناسبت میلاد مسعود منجی عالم بشریت به زائران خدمت رسانی می‌کند.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم، در خصوص برپایی موکب حضرت رضا(ع) به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: موکب پذیرایی همراه با چایخانه رضوی در مسیر نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و در ورودی شهر قم ابتدای عوارضی تهران - قم با حضور خادمیاران و یاوران رضوی به مدت چهار روز فعالیت می‌کند. 
 
وی بیان کرد: این موکب در حال حاضر با بیش از ۱۷۰ خادمیار و یاور رضوی به صورت نوبتکاری فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه با توجه به نیاز به تعداد خادمیاران و نوبت‌های خدمت رسانی افزوده خواهد شد.
 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم با اشاره به خدمات مستمر موکب امام رضا(ع) گفت: موکب با غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار، شام، میان وعده‌های چای، شربت و شیرینی پذیرای میهمانان از سراسر کشور است. 
 
حجت‌الاسلام‌ تکیه‌ای تصریح کرد: علاوه بر خادمیاران و یاوران رضوی حاضر در موکب و چایخانه حضرت رضا(ع) غرفه‌های تخصصی نیز از حضور پرشور خادمیاران بهره‌مند هستند. 
 
وی گفت: در این موکب برنامه‌های مختلفی در دست انجام است که از جمله آنها می‌توان به جایگاه استیج برای سخنرانی بصیرت افزایی، اجرای جنگ شادی، سرود مهدوی، مدیحه سرایی، مسابقات کودک و نوجوان و...،  غرفه کودک (فرزندان امام رضا)، غرفه شور بصیرت منتظران، غرفه خدمت رضوی، غرفه مادرم فاطمه زهرا(س)، غرفه توزیع آش متبرک، توزیع غذای متبرک رضوی، معرفی طرح‌های ویژه کانون‌های خدمت رضوی و بنیاد کرامت رضوی  اشاره کرد.
ارسال نظرات