۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۵۲۱۶۴
استاد پناهیان:

شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود

شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی و افزایش معرفت خود نسبت به امام عصر(عج) است، گفت: شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان سحرگاه ششم اسفندماه در ویژه برنامه شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کنند بدون مردم حکومت نخواهند کرد و حضور مردم تنها با مسئولیت پذیری محقق می‌شود.

وی در خصوص یاری و کمک مردم در راه امام زمان(عج) گفت: ما باید ثابت کنیم با مسئولیت پذیری پای حکومت امام زمان(عج) هستیم و به یاری و کمک حضرت مهدی(عج) می‌رویم؛ جوانان عراق، سوریه، لبنان و غزه نمونه‌هایی از احساس مسئولیت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: امروز ما باید برای این نظام و مملکت احساس مسئولیت کنیم و به فکر افزایش قدرت کشورمان باشیم؛ باید با شرکت در انتخابات آینده کشورمان را رقم بزنیم و مسئولیت پذیری خود را ثابت کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه، انتخابات را فرصتی برای قدرتنمایی سیاسی دانست و گفت: ما نباید این فرصت را از دست دهیم بلکه باید با اتحاد و همبستگی ناتوانی و شکست دشمن را باری دیگر اثبات کنیم.

وی‌ با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای آشنایی و افزایش معرفت خود نسبت به امام عصر(عج) است، اظهار کرد: شکوه حماسه نیمه شعبان باید به ملل مختلف معرفی شود.

ارسال نظرات