۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۱۷۶
رئیس سازمان سینمایی کشور در گفت وگو با رسا:

مراقبت از مضامین فیلم ها، احساس امنیت و اطمینان خاطر خانواده ها را به دنبال خواهد شد

مراقبت از مضامین فیلم ها، احساس امنیت و اطمینان خاطر خانواده ها را به دنبال خواهد شد
خزاعی با اشاره به این که انتشار سالم فیلم ها و مراقبت از فیلم های سینمایی وظیفه سازمان سینمایی است تاکید کرد: این جزو وظایف دولت است که مراقبت از مضامین فیلم ها کند و احساس امنیت و اطمینان خاطر را به خانواده ها دهد.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به واگذاری نمایش های خانگی به تلویزیون اظهار داشت: مدیریت این مجموعه زیر نظر ساتراست و آنها هستند که برنامه ریزی کرده و بر این حوزه سیاست گذاری می کنند.

وی در ادامه به مسائل مرتبط با حوزه سینما پرداخت و افزود: ما از بدو ورود به این عرصه، اصول و منهیّات مشخصی که بیشتر مربوط به حوزه کانون خانواده است را مشخص کردیم و بر اصول خود نیز تا آخر ایستاده ایم تا در سینما فضایی را ایجاد کنیم که خانواده ها بتوانند به راحتی فیلم های مدنظر و در چارچوب فرهنگِ خود را مشاهده کنند.

رئیس سازمان سینمایی کشور بیان داشت: این وظیفه دولت است که آن مضامینی را که در حوزه سینما به صورت سراسری بازنشر داده می شود، در فضای سالمی منتشر کند تا مردم با اطمینان بیشتری بتوانند فیلم ها را مشاهده و دنبال کنند.

خزاعی در ادامه با اشاره به برگزاری فیلم های جشنواره فجر و فیلم های اکران شده در آن افزود: در جشنواره فیلم فجر امسال، نسبت به سال های گذشته، هم به لحاظ تنوع مضامین و هم از نظر مضمون و ژان ها، اتفاق های بسیار خوبی رقم خورد و قطعاً مراقبت از مضامین فیلم ها، احساس امنیت و اطمینان خاطر خانواده ها را به دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اکران نشدن تعداد ۲۰۰ فیلم در ایام فراگیری کرونا اظهار داشت: در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ فیلم از فیلم های ساخته شده در ایام کرونا، اکران و وارد نمایش خانگی شده که در امسال نیز باید الباقی فیلم ها با برنامه ریزی های لازم آماده اکران شوند.

ارسال نظرات