۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۲۳۸
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی:

اندیشه های تمدنی، راهکار حل مشکلات اقتصادی است

اندیشه های تمدنی، راهکار حل مشکلات اقتصادی است
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی کشور گفت: اندیشه های تمدنی راهکار حل مشکلات اقتصادی است و با اجرای راه حل های تمدنی مشکلات اقتصادی جامعه مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی کشوری در جمع هیئات، مساجد و مردم درمسجد حضرت ولیعصر(عج) بروجرد گفت: اجرای راه حل های تمدن ساز کشور را از رکود و مشکلات اقتصادی نجات خواهد داد.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی کشور با اشاره به نقش مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو افزود: حضور مردم با انتخاب فرد اصلح فرصتی برای هدایت کشور به سمت پیشرفت است.

حجت الاسلام کشوری در ادامه تاکید کرد: مردم باید افرادی انتخاب کنند که پایبند الگوهای غلط پیشرفت در کشور نیستند.

وی خاطرنشان کرد: طرفداران کنترل جمعی، تاسیس بانک های خصوصی، طرفداران سند۲۰۳۰ از جمله ایده ها و الگوهای غلط پیشرفت کشور هستند که بعد از گذشت چند دهه از روند انجام این طرح، ناکارآمدی آنها برای همگان روشن شده است.

حجت الاسلام کشوری با بیان اینکه توصیه می شود مردم به نامزدهایی که طرفدار ایده های تمدن ساز هستند رای دهند، عنوان کرد: این ایده ها مانند ایده واگذاری زمین رایگان به مردم، وصدها طرح تمدن ساز دیگر که لازم است به آنها توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی برای آگاهی اذهان عمومی ۱۰۰ طرح غلط پیشرفت را نقض و ۱۰۰طرح و ایده تمدنی و راه گشا را ارائه داده تا شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه ایده ال تر شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات