۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۲۴
با حضور حماسی اقشار مختلف مردم؛

تظاهرات پرشور مردم قم در 22 بهمن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی حماسی و دشمن شکن مردم انقلابی و بیدار قم در سالروز سی و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی دقایقی پیش به پایان رسید.
تظاهرات پرشور مردم قم در 22 بهمن برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم انقلابی و متدین شهر مقدس قم همگام با دیگر شهرهای ایران اسلامی در راهپیمایی حماسی روز 22 بهمن شرکت کرده و پایبندی خود را به ارمان های انقلاب و امام ورهبری نشان می دهند.

مردم انقلابی و هوشیار شهر مقدس قم همگام و همراه با دیگر شهرهای کشور از نخستین ساعات صبح امروز در خیابان های شهر قم حاضر شده و خود را برای بزرگ ترین اجتماع حماسی آماده کردند.

بر اساس این گزارش امروز شهر قم حال و هوای دیگری به خود گرفته بود و در حالی که هنوز ساعاتی به برگزاری راهپیمایی اصلی مردم باقی مانده بود؛ اما مردم در خیابان های شهر با پرچم های جمهوری اسلامی و در دست داشتن تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری خود را آماده یکی از بزرگ ترین رزمایش های حماسی و اقتدار ایران اسلامی کرده اند تا به دشمنان نشان دهند ملت ایران همچنان با صلابت و مستحکم ایستاده است و اجازه هیچ گونه دخالت به بیگانکگان در امور داخلی خود نخواهد داد.

این گزارش حاکی است راهپیمایان که در میان آنان طلاب، روحانیون، بسیجیان، زنان مردان، پیر و جوان جانبازان و خانواده های شهدا و دیگر اقشار مردمی نیز حضور دارند با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از امام، انقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین حمل پرچم جمهوری اسلامی،خود را از جای جای شهر خون و قیام به مکان اصلی راهپیمایی(میدان شهیدمطهری قم) و با سردادن شعارهای انقلابی همچون: استقلال آزادی جمهوری اسلامی،مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای، خون حسین می جوشد حزب الله می خروشد، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ملت ما بیدار است، و دیگر شعارهای حماسی ضمن اعلام وفاداری و پایبندی خود به آرمان های امام و رهبری وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند.

این گزارش حاکی است، راهپیمایان از ساعت ده صبح حرکت اصلی خود را از میدان شهید مطهری قم به سمت حرم کریمه اهل بیت آغاز کرده و پس از عبور از خیابان های منتهی به این مکان مقدس شامل: ارم، اراک، بهار، بازار پل حجتیه در حرم کریمه اهل بیت(ع) تجمع کردند و دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در جمع راهپیمایان به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است مراجع عظام تقلید، علما، روحانیون، اعضا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شخصیت های حوزوی، مسؤولان استانی و همجنین طلاب حوزه های علمیه نیز حضور پرشوری در راهپیمایی این وز بزرگ دارند و دوشادوش ملت با آرمان های انقلاب وامام و رهبری تجدید پیمان کردند.

گفتنی است اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام ارسال می شود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات