۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۲۴۳

برپایی غرفه شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی به مناسبت نیمه شعبان

برپایی غرفه شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی به مناسبت نیمه شعبان
دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی گفت: ما معتقدیم که میلاد امام زمان برای همه بشر و تاریخ، عید است و با بقیه ایام و اعیاد، متفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی - تهران با اعلام این خبر و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همزمان با ایام نیمه‌ شعبان، سالروز خجسته میلاد نورانی منجی عالم بشریت، حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنافداه، به همّت شورای‌ فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی، چندین ایستگاه شادی و پذیرایی برپا شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی، انسجام فعالیت‌های میدانی در این محدوده است، گفت: ما معتقدیم که میلاد امام زمان ارواحنافداه، برای همه بشر و تاریخ عید است و با بقیه ایام و اعیاد، متفاوت است و به قول رهبر عزیز انقلاب واقعاً اگر ما روز نیمه شعبان را «عید الله‌الاکبر» بنامیم، مبالغه و گزاف نیست.

دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی مواکب برگزار شده در ایام نیمه شعبان را با مشارکت دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های خودجوش مردمی دانست و اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری ناحیه ۱ منطقه ۶ تهران و اصناف خیابان طالقانی، از جمله مجموعه‌هایی بودند که در برپایی ایستگاه‌های صلواتی در محدوده خیابان آیت الله طالقانی، همکاری و همّت داشتند.

وی غرفه پذیرایی با توزیع: کیک، شیر، چای، دوغ و ساندویچ، غرفه فرهنگی، نقاشی کودکان و عکس یادگاری با تصویر مسجد مقدس جمکران را برای بازدید کنندگان، از جمله خدمات این غرفه‌ها به مناسبت نیمه شعبان عنوان نمود که در مقابل ساختمان شهید رضوی وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجموعه فرهنگی ایثار، برپا شد.

ارسال نظرات