۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۲۴۸

اعلام حمایت مجامع استانی طلاب از لیست جامعه مدرسین برای مجلس خبرگان

اعلام حمایت مجامع استانی طلاب از لیست جامعه مدرسین برای مجلس خبرگان
مجامع طلاب و فضلای استانی حوزه علمیه قم در پیام هایی جداگانه حمایت خود را از لیست کاندیداهای معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجامع طلاب و فضلای استانی حوزه علمیه قم در پیام هایی جداگانه حمایت خود را از لیست کاندیداهای معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کردند.

متن این پیام ها بدین شرح است:

حمایت مجمع طلاب و روحانیون هرمزگان مقیم قم از لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه

«مردم ببینند که این مجموعه هایی که فهرستی پیشنهاد میدهند کدام قابل اعتمادند.»  مقام معظم رهبری

محضر ملت فهیم و انقلابی و ولایت مدار استان هرمزگان؛   

طلوع انقلاب اسلامی ایران و قامت برافراشته آن لرزه ای مهیب بر سلطه دیکتاتوری جهان انداخت و نوید بخش ظهور عدالت و احترام به آرمان و عقائد در زنجیر شده ملتهای مستضعف جهان بود. همین نکته بود که نظام شیطانی لیبرال را واداشت تا ملت ایران را در زیر سنگین ترین همجمه ها قرار دهد که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد. از ترور و نفوذ گرفته تا جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی... .اینهمه دشمنی، برگرفته از همان روحیه استکباری غرب است که تا زمان حاکمیت این روحیه، دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز ادامه خواهند داد. امروز آرمانهای ایران که برخاسته از اسلام ناب محمدی است و بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، سرلوحه مطالبات همه جریانات عدالت خواه جهان است. 

ملت ایران نیز که در فقدان آن امام راحل با مقام معظم رهبری بیعت نموده است، با عزمی راسخ و در سایه رهبری حکیمانه ایشان بر ادامه آن آرمانها استوار و ثابت است.

یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی، احترام به نقش مردم در انتخاب سرنوشت کشور خود می باشد که مهمترین عرصه این حضور، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است. 

بی شک مجلس خبرگان نقش حیاتی و اثرگذاری در ساختار نظام دارد.حساسیت مسوولیت این مجلس و تاثیر عمیق و گسترده آن در سرنوشت نظام اسلامی و آینده آن، به حدی است که معمار بزرگ انقلاب (ره) این مسوولیت را در «راس همه مسوولیت‏ ها»  قلمداد کرد و هشدار دادند که «کوچک‏ ترین سهل‏ انگاری و مسامحه و کوچک‏ ترین اعمال نظرهای شخصی و خدای نخواسته تبعیت از هواهای نفسانی که ممکن است این عمل شریف الهی را به انحراف کشاند، بزرگ‏ ترین فاجعه تاریخ را به وجود خواهد آورد.»  

بر این اساس هرگونه تسامح و سهل انگاری درانتخاب «امنای امت» نتیجه زیانباری را به وجود خواهد آورد.

در پی درخواست مکرر مردم شریف استان هرمزگان  مبنی بر معرفی کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات خبرگان رهبری، مجمع طلاب و فضلای هرمزگانی مقیم قم با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین نیروهای دلسوز انقلابی و حرکت در مسیر قانونگرایی و حفظ اتحاد ملی و پرهیز از تفرقه افکنی در میان صفوف مستحکم مردم و دعوت از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت مدار در عرصه هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین در لبیک به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری در مقابل نقشه استکبار برای «نفوذ» و تغییر جهت اذهان نخبگانی جامعه از شاخصه های اصیل انقلابی، حمایت خود را از لیست مورد حمایت جامعه محترم مدرسین اعلام نموده و حضرت آیت الله محسن ابراهیمی را به عنوان کاندیدای مورد تایید خود در حوزه انتخابیه استان  هرمزگان معرفی می نماید.

امید است حضور همگانی امت همیشه در صحنه و حرکت در مسیر حجت شرعی و شناخت اصلح، سبب دفع فتنه های دشمنان شده و موجب جلب برکات و توجهات خداوند متعال و امام عصر ارواحنا فداه قرار گیرد.

اعلام حمایت مجمع طلاب و فضلای استان همدان

سلام بر مردم استان همدان،‌ خطه شهیدان و مجاهدان، دارالمجاهدین و المومنین، ای شهر همدان  زادگاه همدانی ها و حجازی ها، ای الوند باصفا، ای اقوام کرد و ترک و لر و فارس. امروز روز حفظ حرم است. ایران حرم است و از حاج قاسم فرمانده بزرگ اسلام، ماموریت داریم حرم را حفظ کنیم. 
لذا از عموم شما مردم عزیز استان تقاضا داریم همچون همیشه با حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، جهت تحکیم اهداف  نظام مقدس اسلامی ایران،‌ در۱۱ اسفند ماه در پای صندوق رای حاضر شویم و باردیگر شکوه و عزتی افزون از قبل در استان را شاهد باشیم. حضور حداکثری تمنای ما خواهد بود. هردو مجلس مهم است و اصلح باید مد نظر باشد. ضمن تشکر از شما، حمایت قاطع خود را از لیست مورد حمایت جامعه محترم مدرسین در مجلس خبرگان رهبری که نظر آنها حجت شرعی درپیشگاه الهی است، همگان را به حضور همراه باشور و شکوه دعوت می نماییم.

اعلام حمایت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خراسان جنوبی از آیت الله رئیسی

مردم مؤمن، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی

اهمیّت انتخاباتِ خبرگان رهبری در کشور و توجه تمام دنیا، علی الخصوص توجه جریان‌های فعّال سیاسی کشور به میزان استقبال مردم فهیم استان خراسان جنوبی سبب تاکید امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و امام  خامنه ای (مدظله العالی) است. 

ضرورت مشارکت برای همکان مخصوصا شما مردم فهیم و ولایت مدار استان خراسان جنوبی واضح و آشکار است. 

نامزدی ریاست محترم جمهور در این انتخابات و اهمیت رأی بالای جناب آیة الله حاج سید ابراهیم رئیسی سبب رفع و دفع شیطنت‌های گسترده رسانه‌های معاند است. 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان با تکیه بر نکته نظرهای دلسوزانه و کارشناسانه بزرگان، اساتید، طلاب و فضلای صاحب نظرِ مقیم حوزه علمیه قم، ضمن احترام برای جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روحبخش، حمایت قاطع خود را از آیة الله سیدابراهیم رئیسی «دامت توفیقاته» به‌ عنوان نامزدِ اصلحِ خبرگان استان خراسان جنوبی اعلام می‌کند.

انتظار دارد همچون همیشه، مردم مؤمن و شریف استان خراسان جنوبی با توکل بر خداوند متعال و در ذیل توجهات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم «ارواحنا له الفداء» مشارکت گسترده داشته باشند و با لبیک گفتن به ندای امامین انقلاب اسلامی خصوصا رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کنند. و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند و با انتخاب آیة الله رئیسی موجبات تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت  نظام ولایت مطلقه فقیه را فراهم نمایند.

اعلام حمایت مجمع نمایندگان طلاب استان کرمان از لیست جامعه مدرسین برای خبرگان 

مجلس خبرگان رهبری نیازمند حضور عالمانی است که دارای توانمندی‌های فقهی، سیاسی، معنوی و اخلاقی باشند. اکنون که در آستانه انتخابات تعیین‌کننده و بسیار مهم مجلس خبرگان رهبری هستیم و عزیزان فقها و فضلا، خود را برای خدمت در این عرصه مهم در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند ضمن تقدیر و تشکر از این عالمان مسئولیت‌شناس برآنیم که از فهرستی حمایت کنیم که تحت اشراف، دقت و جدیت مدرسین برجسته حوزه‌ی علمیه قم شناسایی و معرفی شده‌اند. 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک هویت مستحکم و تأثیرگذار در میان خدمتگزاران به دین و نظام اسلامی است که در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ایستادگی خود را بر خط مستقیم ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی نشان داده است.

بر همین اساس مجمع نمایندگان طلاب استان کرمان لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نزدیک‌ترین لیست به معیارهای انقلاب اسلامی تشخیص داده و در حماسه ۱۱ اسفند از این فهرست اعلام حمایت می‌کند.

حمایت مجمع نمایندگان طلاب استان گلستان از لیست جامعه مدرسین

بسم الله الرحمن الرحیم 

خبرگان رهبری، مهمترین رکن از ارکانِ نظام اسلامی و ضامن بقا و صیانت از حاکمیت دین در عرصه مدیریت نظام اسلامی بوده و اعضای آن با نقش آفرینی مستقیم مردم انتخاب می گردند. 
 
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که بر اساس حکم صریح امام خمینی رحمت الله علیه بنیان گذاشته شده است خود را موظف به مشارکت در امور اجتماعی و سیاسی کشور می‌داند؛ از این رو مجمع استانی نمایندگان طلاب و فضلای استان گلستان در امر خطیر و اساسی انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان به انجام این وظیفه همت گمارده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای، تمام آحاد مردم شریف استان گلستان را دعوت به حضور در پای صندوق های رای نموده و با حمایت از کانديداهای جامعه محترم‌ مدرسین حوزه علمیه قم، حضرات آیات:

سید عبدالهادی مرتضوی شاهرودی 
سید محسن طاهری 

را به مردم شریف استان گلستان معرفی می نماید. 
 
جامعه مدرسین همیشه بهترین ها را به ملت شریف ایران معرفی کرده و این گزینه ها پس از انتخاب نیز بهترین عملکرد را در مواقع حساس و بحرانی کشور داشته اند.  

با آرزوی سلامتی و بهروزی برای ملت بزرگ ایران و مردم شریف استان گلستان  

ارسال نظرات