۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۲۲۸
در یوم الله 22 بهمن؛

فریاد الله اکبر در 56 شهر مازندران طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم 56 شهرمازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور فریاد در دفاع از آرمان های امام و رهبری فریاد الله اکبر سردادند.
راهپيمايي امروز مردم ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم مسلمان و انقلابی مازندران صبح امروز با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن لبخند بر لبان شهیدان و امام شهیدان نشاندند و حجت را بر همه دشمنان و فتنه گران تمام کردند.

امروز اقشار مختلف مردم مازندران اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ همچون سایر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان ها آمده بودند تا یک‌بار دیگر خوشحالی خود را از تحقق انقلاب اسلامی و انزجار قلبی خود را نیز از دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی استکبار جهانی به مردم دنیا اعلام کنند.

56 شهر مازندران صبح امروز یکپارچه شور و شوق بیعت بود و آسمانش با حضور ارواح مطهر شهیدان که نظاره گر میثاق عارفانه مردم با رهبری بودند؛ معطر به عطر شهادت شده بود.

مردم نقاط مختلف استان مازندران امروز یعنی در یوم الله سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه وحدت بود که دست در دست هم آمده بودند تا با لبیک به رهبر معظم انقلاب بار دیگر ثابت کنند که در ادبیات مردم ولایت مدار دیار طبرستان خستگی در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی بی مفهوم است.

راهپیمایان 22 بهمن مرکز استان امروز با حمل پرچم های پر افتخار جمهوری اسلامی و پلاکارد هایی با مضامین انقلابی لبییک یا خامنه ای، ولایت مظهر وحدت، مرگ بر ضد ولاست فقیه، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم، در حالی که پیاده روهای مسیر نیز مملو از جمعیت بود با شعارهای انقلابی با پیمودن مسیر های خیابان های فردوسی، میدان ساعت، خیابان 18 دی به میعادگاه وحدت یعنی میدان شهدای ساری رسیدند و در مصلای امام خمینی‌(ره) ساری اجتماع کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات