۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۵۲۳۴
محرابیان‌:

انحراف از خط ولایت فقیه قرار گرفتن در مسیر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنایع و معادن، در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن ساری، تمسک به ریسمان وحدت و ولایت فقیه را تنها راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
محرابيان وزير صنايع
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی اکبر محرابیان، وزیر صنایع و معادن، امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن ساری، با بیان این که تمسک به ریسمان وحدت و ولایت عامل پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خواهد بود، افزود: باید ریسمان وحدت را در میان خود تحکیم بخشیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم.

وی با بیان این که جز خط رهبری باید هر گونه خطی را ترک کنیم، ادامه داد: اگر فردی به نام جمهوری اسلامی و جریانی به نام انقلاب خارج از خط ولایت فقیه در این مسیر حرکت کند، این مسیر به سمت مسیر دشمن است؛ هر مسیری که می خواهد باشد.

وزیر صنایع و معادن با بیان این که ملت ولایت‌مدار ایران در راهپیمایی نهم دی ماه امسال بار دیگر تبعیت خود را از ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند و بار دیگر با این جایگاه الهی تجدید پیمان کردند، افزود: امروز نیز ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با برگزاری این راهپیمایی عظیم و مثال زدنی اثبات کردند، هر خطی به جز خط ولایت، خط باطل است و پذیرفتنی نیست.

محرابیان ادامه داد: در پناه ولایت فقیه به پیروزی های بزرگی در عرصه های بین المللی خواهیم رسید.

وی دستور غنی سازی اورانیوم تا غنای بیست درصد از سوی رییس جمهور را سبب هراس کشورهای غربی از پیشرفت ایران اسلامی در این بخش دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز در برابر پیشرفت عظیم ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، پنجه و دندان نشان می دهند.

وزیر صنایع و معادن با بیان این که به زودی خبرهای خوشی درباره پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای از سوی رییس جمهوری‌ به ملت عزیر ایران خواهد رسید، بیان داشت: اما در مقابل این همه پیشرفت، کشورهای غربی به ویژه آمریکا دندان و پنجه به ما نشان می دهند و ما را تهدید به تحریم می کنند.

وی با بیان این که این گونه حرف ها و تهدید ها حتی در دفتر کار و نیز کاخ خودشان نیز خریدار ندارد، خاطرنشان کرد: تحریم های صورت گرفته علیه ایران اسلامی تازگی ندارد،‌ این کشورها بیش از سی سال‌ است که ملت ایران را تحریم کرده‌اند؛ اما جمهوری اسلامی ایران هر روز به قله های پیشرفت نزدیک تر می شود.

وزیر صنایع و معادن با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز هم در خواب به سر می‌برند، ادامه داد: هر چه دشمنان، تحریم علیه ایران را تنگ‌تر کردند، پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی بیشتر شده است.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاطر‌نشان کرد: ملت ایران حماسه ساز این حضور شدند.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود حاکمیت یافتن ولایت، احیا و حاکمیت ولایت فقیه، خودباوری، استقلال، آزادی و تحولات روحی مردم را بخشی از نعمت‌های پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه همین انقلاب شکوهمند در عرصه‌های مختلف در تراز بالای بین المللی قرار دارد.

وزیر صنایع و معادن با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از خوبی‌ها و پاکی‌ها بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نور امید را در دل تمامی ملت های آزادی‌خواه دنیا زنده کرد.

محرابیان با بیان این که راهی که امام راحل آغاز کردند و آن را ادامه دادند، سبب شد امروز بسیاری از ملت‌های دنیا به ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بپردازند، خاطر‌نشان کرد: امروز ندای عدالت طلبی و آزادی‌خواهی شعار عمومی در جهان است که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات