۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۵۲۳۹۷
مولوی شهنوازی در گفت‌وگو با رسا:

مردم در روز جمعه وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد/ با هدایت های امام و رهبری پای انقلاب ایستاده ایم

مردم در روز جمعه وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد/ با هدایت های امام و رهبری پای انقلاب ایستاده ایم
امام جمعه اهل سنت خاش با دعوت از ملت ایران برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای، این حضور را به معنای رقم زدن سرنوشت به دست ملت و ایستادگی در برابر متجاوزان به انقلاب اسلامی برشمرد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه گفت: بر اساس آمار اطلاعاتی که از استان خود به دست آورده ایم شور و حال انتخابات بسیار بالاست و به فضل الهی مردم استان سیستان و بلوچستان در روز جمعه بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد و سرنوشت کشور را با دستان خود رقم می زنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران عاشق انقلاب و نظامشان هستند، افزود: مردم با آگاهی و بصیرت همانند دوره های گذشته با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای مشت محکمی را به دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران و یاوه گویان خواهند زد.

امام جمعه خاش با اشاره به اینکه جمعه روز سرنوشت ساز ملت ایران است، ادامه داد: حضور ما علاوه بر اینکه ساخت ایران قوی است، پیام دیگری هم به استکبار جهانی دارد و آن هم ایستادگی ملت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

مولوی شهنوازی اظهار داشت: چهل و پنج سال با هدایت امام راحل و امروز با راهنمایی های مقام معظم رهبری این انقلاب را قبول و پای آن ایستاده ایم و خون بهترین جوانانمان را در راه این درخت آبیاری نموده ایم، جمعه اول صبح در پای صندوق های رای حاضر می شویم.

ارسال نظرات