۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۷۵۲۴۲
امام جمعه چالوس:

وحدت کلمه و اتحاد ملت ‌چشم استکبار را کور کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس گفت: وحدت کلمه و اتحاد ملت در راهپیمایی امروز چشم استکبار را کور کرده؛ دشمن بداند این ملت، عاشق کشور خود و ادامه دهنده راه امام و شهدا است.
امام جمعه چالوس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس، در حاشیه راهپیمایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: این حضور در قالب یک جشن ملی بار دیگر دشمنان اسلام را مبهوت کرده و آنها باید بدانند این ملت ملتی آزاده و وفادار به امام و رهبری هستند.

وی ادامه داد: امروز روز ناامیدی دشمنان و زبونی استکبار جهانی و نظام سلطه است؛ زیرا ملت قهرمان ایران در 31سال گذشته توانستند در برابر همه توطئه‌های جهانی و نقشه‌های شوم استکبار بایستند و انقلاب را همیشه زنده نگه دارند.

حجت الاسلام راشدی نوری تصریح کرد: این انقلاب سبب شد تا ایران اسلامی از دشمنان کینه توز، استکبار و صهیونیسم‌‌‌ پاکسازی شود و دیگر‌ این اجازه را ندهد که بیگانگان یه دنبال منافع شخصی خود در کشور باشند.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: این حضور توفیق دیگری برای ملت ایران بود که بسیار قوی، قاطعانه و پرشورتر از همیشه در مقایسه با سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

حجت الاسلام راشدی گفت: اعتقاد به ذات اقدس احدیت، ایمان و توکل امام راحل مهم‌ترین عاملی بود که باعث شد ایشان بتوانند بدون بهره مندی از مسائل مادی و نیز وابستگی به حزب، دسته و گروه خاص، ملت را با خود همراه ساخته و انقلابی را در ایران اسلامی رهبری کنند تا زمینه‌ساز بسیاری از حرکت‌های ضد استکباری در جهان شود.

امام جمعه چالوس ابراز داشت: انقلاب اسلامی در جهان تنها انقلابی است که با حضور مردم و نقش مستقیم مردم به پیروزی رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم برای حفظ کیان انقلاب و نظام و وحدت اسلامی با مشت‌های گره کرده در صحنه حاضر شویم و به دشمنان و فتنه اندوزان بگویم که این ملت همیشه در صحنه است و اجازه نفوذ دشمن را نمی دهد./950/پ202/س
ارسال نظرات