۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۵۲۴۵
آیت الله شبستری:

ترویج فرهنگ شهادت رمز بقای نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: قدرشناسی از ایثار شهدا، بصیرت را به دنبال دارد.
ترویج فرهنگ شهادت رمز بقای نظام است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز، روز گذشته در آیین یادواره شهدای شهرستان سراب با اشاره به نقش فرهنگ شهادت در پیروزی انقلاب، رهبری و اتحاد مردم را دو عامل پیروزی دانست و گفت: تا زمانی که ملت ایران هوشیارانه در صحنه حاضر باشند به این انقلاب هیچ گزندی وارد نمی شود.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قدرشناسی از ایثار شهدا بصیرت را به دنبال دارد که این بصیرت در کوران حوادث و فتنه ها نجات بخش است.

وی 22 بهمن را جشن ملی ملت ایران دانست و ابراز داشت: مردم غیور و ولایت مدار ایران یک بار دیگر با شرکت با شکوه در راهپیمایی ثابت می کنند، همچنان پاسدار آرمان ها و دستاوردهای انقلاب هستند.

همچنین نعمتی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این آیین، یادواره شهدا را گامی مؤثر در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه دانست و گفت: شهدا وظیفه خود را نسبت به انقلاب و کشور ادا کردند و اکنون نوبت ما است که راه آنها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام رشتبری، امام جمعه شهرستان سراب نیز در این آیین با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در مکتب اسلام گفت: پیشرفت های کنونی ایران مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است./935/پ202/س

ارسال نظرات