۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۴۶
معاون رییس جمهور:

ملت ایران زودتر از خواص به دفاع از نظام و ولایت فقیه پرداخت

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع راهپیمایان 22 بهمن رشت گفت: مردم ایران در سه دهه گذشته ثابت کردند با حضور به موقع خود در صحنه مانع ایجاد هر فتنه و توطئه ای در کشور می شوند.
حجت الاسلام مير تاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز در مراسم 22 بهمن رشت گفت: ‌مردم ایران در سه دهه گذشته ثابت کردند با حضور به موقع خود در صحنه مانع ایجاد هر فتنه و توطئه ای در کشور می شوند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک رویداد بزرگ تاریخی بود که در تاریخ رخ داد و هیچ کجا چنین انقلابی را سراغ نداریم.

معاون رییس جمهور ادامه داد:این انقلاب از جهت نقش و حضور مردم در شکل گیری آن انقلابی نمونه در جهان به شمار می‌رود که در بسیاری از رویدادهای کنونی در جهان به عنوان یک الگو برای آنها محسوب می‌شود.

حجت الاسلام میر‌تاج الدینی تصریح کرد: یکی از عوامل مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران دین بود و حکومت بر پایه اسلام، که با گذشت سه دهه از آن همچنان شاهد تداوم این موضوع در کشور هستیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برپایه مکتب اسلام بوده و این در صورتی است که در فتنه‌های اخیر افرادی دست به اقداماتی زدند که در تلاش بودند ‌ماهیت اسلامی‌بودن کشور را زیر سؤال ببرند و آنها باید بدانند که با این کار خود، مقابل امام ایستادند.

معاون رئیس جمهوی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی زودتر از خواص حرکت کرده و به دفاع از نظام و ولایت فقیه می‌پردازند و آنان ثابت کردند که شایستگی این انقلاب را دارند.

وی تصریح کرد: پیروی از ولایت و فرامین مقام معظم رهبری و حفظ آرمان‌های امام راحل و شهدا سبب تدام انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی بیان داشت: دشمنان و استکبار به دنبال قرآن‌زدایی و اسلام‌زدایی در ایران بوده و رضا‌خان و شاه خائن نیز در این مسیر تلاش کردند؛ اما مردم مسلمان ایران به رهبری امام راحل به پا خاسته و با توسل به قرآن و اسلام پرونده نظام شاهنشاهی را در این سرزمین بستند.

وی افزود: ملت ایران عاشق اسلام و انقلاب بوده و با حضور در تمامی صحنه‌ها به ویژه در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم الله 22 بهمن نقشه های دشمنان انقلاب را باطل کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات