۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۵۲۴۷
نماینده انزلی در مجلس:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز دشمن را به عقب کشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و حمایت مردم از ولایت و نظام اسلامی، در راهپیمایی امروز دشمنان را یک گام به عقب کشاند.
حسن خسته بند
حسن خسته بند، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت‌ گفت: ملت ولایتمدار ما این بار نیز ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با حضوری گسترده و حفظ انسجام به جهانیان ثابت کردند که وحدت آنها هیچ‌‌گاه از بین نمی‌رود.

وی ادامه داد: امروز «تشییع ‌جنازه» جریان فتنه انگیزی بود؛ زیرا مردم با حضور خود ثابت کردند که هیچ وقت اجازه تفرقه در کشور را به دشمنان نمی‌دهند.

خسته‌بند گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار پر رنگ تر از راهپیمایی هر ساله در کشور بود و مردم امروز به همه ثابت کردند که وحدت یعنی همین و به خوبی جشن جاودانگی آرمان‌های امام راحل را پس از 31 سال برگزار کردند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در راهپیمایی امروز مردم نشان دادند با همان روحیه سال‌های اول انقلاب آماده دفاع از ارزش های اسلامی، آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا هستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن این برداشت را خواهد داشت که این اتحاد و انسجام ناگسستنی نشانه این است که هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها مقابله کند.

خسته‌بند اظهار داشت: سی سال جوانان دانشمند این مرز و بوم به پیشرفت‌های بی‌شماری در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی دست یافته‌اند؛ بنابر این جوانان و ملت انقلابی هموار‌ه در راه پیشرفت گام بر می‌دارند.

وی ابراز داشت: با وجود این که انقلاب‌های بسیاری در جهان روی داده؛ اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل برخورداری از روح دینی، ظلم‌ستیزی، حمایت از محرومان جامعه به ویژه مبارزه با قدرت‌های شیطانی منحصر به فرد است و الگوی بسیاری از کشورها در حال حاضر است.

خسته‌بند در پایان گفت: راهپیمایی امسال در تاریخ برای همیشه ماندگار خواهد بود؛ زیرا مردم با حضور پرشکوه خود سبب شدند تا دشمن جرأت برای ایجاد فتنه در کشور نداشته باشد./950/ت302/س
ارسال نظرات