۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۵۲۴۹
آیت‌الله نوری همدانی:

22 بهمن روز عزای استکبار و شعف ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ملت قهرمان ایران با خروش خود ثابت کرد که تهدیدهای رژیم‌های استکباری راه به جایی نخواهد برد.
آيت الله نوري همداني/آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن در جمع خبرنگاران این روز بزرگ را روز تاسیس یک نظام مقتدر اسلامی و ولایی دانست و اظهار داشت: 22 بهمن روز طلوع نظام ولایی اسلام و روز انقراض و نابودی رژیم سلطنتی و آزادی مردم ایران از اسارت استبداد و استکبار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: روز 22 بهمن ماه، روز غلبه اسلام بر کفر و نفاق و صهیونیسم، روز عزای آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه و همچنین استکبار جهانی و نیز روز شعف و شادی ملت ایران است که با حضور خودشان وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب، امام و رهبری نشان دادند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه 22 بهمن روز تاسیس نظام مقتدر اسلامی و ولایی است، گفت: امروز روز تسخیر انرژی هسته‌ای و روز فناوری لیزری،‌ فضایی و هسته‌ای است.

استاد حوزه علمیه قم ‌ تاکید کرد: 22 بهمن روز قدرت مستضعفان در برابر مستکبران روز بیچارگی مستکبران است که خیال می‌کردند با حربه‌هایی زنگ زده و تهدید می‌توانند مردم ایران را عقب بزنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به ابعاد حضور حماسی و مقتدرانه ملت انقلابی و بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امروز جمعیت 70 میلیونی ایران با خروش خود ثابت کرد که تهدیدهای رژیم‌های استکباری آمریکا، انگلستان، آلمان و صهیونیست‌ها نمی تواند راه به جایی ببرد و آنها باید بدانند ملت ما بسیار قدرتمند هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تبیین اهداف حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن شکن ملت خاطرنشان کرد: از جمله اهداف مهمی که مردم در این روز به خاطر آن به میدان آمدند این بود که از ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رکن رکین نظام پشتیبانی کنند و دشمنان ما نیز باید بدانند با حضور ملت در صحنه هیچ گاه به اهداف و نقشه های خود دست نخواهند یافت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات