۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۵۲۵۳

راهپیمایی 22 بهمن در گیلان و گلستان با شور انقلابی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر، مردم استان های گیلان و گلستان با وجود بارش شدید باران، در دفاع از آرمان‌های امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری تاریخی یافتند.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف استان های گیلان و گلستان، صبح امروز همگام و همصدا با دیگر ملت ایران اسلامی، با حضور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن اعلام انزجار از دشمنان انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

اقشار مختلف مردم شهر رشت، امروز با در دست داشتن پلاکارد‌های امام راحل و رهبرانقلاب اسلامی؛ شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند. 

مردم شهر گرگان، مرکز استان گلستان، نیز شرکت‌کنندگان در این همایش ملی بودند که با سردادن شعارهای ضد استکباری و در دست داشتن پلاکاردهایی، یک بار دیگر حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

همچنین در راهپیمایی شهر گرگان که با حضور محصولی، وزیر رفاه، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در این استان، برگزار شد مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، در بهار آزادی جای شهدا خالی، مرگ بر منافق، استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، خونی که در رگ ما است، هدیه به رهبر ما است بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب تجدید بیعت کردند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن گلستان با محکوم کردن اقدامات سران فتنه ضمن تاکید بر بصیرت خواص و اظهار مواضع شفاف، حمایت قاطع خود را از حرکت علمی جوانان ایران اسلامی در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، علوم لیزری و دیگر صحنه‌های علمی اعلام کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات