۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۵۴۶
آیت الله شب زنده دار:

رای دادن، اهتمام به امور مسلمین و نفع بخشیدن به کشور و انقلاب است

رای دادن، اهتمام به امور مسلمین و نفع بخشیدن به کشور و انقلاب است
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به این که رای دادن، اجابت دعوت مسلمین، اجابت نصیحت ائمه مسلمین و مایه عزت و کرامت ملت ایران اسلامی است، شرکت مردم در انتخابات را نفع بخشیدن به کشور و انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان صبح امروز جمعه با حضور در پای صندوق رأی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و آراء خود را به صندوق انداخت.

آیت الله شب زنده دار بیان داشت: امیدواریم مردم ایران با شور و حماسه و قصد قربت در انتخابات شرکت کنند؛ چراکه بر این کار عناوین متعددی منطبق است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: رای دادن، اهتمام به امور مسلمین، اجابت دعوت مسلمین، اجابت نصیحت ائمه مسلمین، نفع بخشیدن به کشور و انقلاب بوده و مایه عزت و کرامت ملت ایران اسلامی است و مردم ایران در طول عمر انقلاب، پیوسته در راه حق، گام برداشته و با دادن شهدا و هزینه های مختلف از این نظام پشتیبانی کرده و خواهند کرد.

آیت الله شب زنده دار در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله مردم ایران با مشارکت فراگیر، بهترین گزینه ها را انتخاب کنند تا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کارآمدی محقق شود.

ارسال نظرات