۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۵۲۵۶۰
مسئول هیئت نظارت بر انتخابات استان قم:

مردم حضور پرشوری در پای صندوق های رأی دارند

مردم حضور پرشوری در پای صندوق های رأی دارند
حجت الاسلام والمسلمین مهری تصریح کرد: هدف دشمنان این است که مردم ایران پای انقلاب خود ایستادگی نکرده و پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند؛ اما دوستان نظام اسلامی در جبهه مقابل دشمنان ایستاده و به کوری چشم دشمنان پای صندوق های رای حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد مهری رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان قم صبح امروز با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پس از انداختن رای خود به صندوق، با اشاره به وجود ۷۴۷ صندوق رای در استان قم اظهار داشت: رای گیری از ساعت ۸ شروع شده و مردم بابصیرت، حضوری پرشور در پای صندوق های رای دارند.

وی افزود: در این انتخابات حضور رای اولی ها و سنین بین 18 تا 35 سال، حضور خوب و پرشوری است و تا این لحظه، تعداد ۱۳ نفر ۹۵ سال به بالا داشتیم که در پای صندوق های رای حاضر شدند و ان شاءالله مردم قم با حضور پرشور در پای صندوق های رای، جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

با اشاره به برگزاری تمام الکترونیکی بودن رای گیری در استان قم اظهار داشت: الحمدالله هیچ مشکلی در این راستا ایجاد نشده و ان شاءالله از این به بعد نیز مشکلی نخواهد بود.

وی در پایان با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای دشمنان و دوستان اظهار داشت: هدف دشمنان این است که مردم ایران پای انقلاب خود ایستادگی نکرده و پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند؛ اما دوستان نظام اسلامی در جبهه مقابل دشمنان ایستاده و به کوری چشم دشمنان پای صندوق های رای حاضر می شوند.

ارسال نظرات