۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۲۵۶۲
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان خبر داد؛

استقرار بیش از ۷۰ رسانه از ساعات اولیه شروع اخذ رأی در ستاد انتخابات

استقرار بیش از ۷۰ رسانه از ساعات اولیه شروع اخذ رأی در ستاد انتخابات
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان از حضور بیش از ۷۰ رسانه از ساعات ابتدایی شروع فرآیند اخذ رأی در محل ستاد انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فیروز آزادی در حاشیه  حضور خبرنگاران در صندوق 22 بهمن به منظور اخذ رأی از اصحاب رسانه، گفت: حضور فعال بیش از 70 رسانه از جمله صداوسیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب از ساعات اولیه فرآیند انتخابات در ستاد عامل مواظبت از افکار عمومی است.

وی گفت: حضور پرشور خبرنگاران در ستاد انتخابات در این دوره یکی از برهه های درخشان در کمیت و کیفیت حضور این صنف مهم در جامعه می باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان در مورد حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: هر برگه رأی برای مردم ما تنها یک ورق و نوشتن یک اسم نبوده بلکه اشاره به تاریخ و حوادث پر فراز و نشیبی دارد که منجربه این شد که ملت ایران با افتخار استقلال خود را به دست آورده و این چنین مجلسی مستقل داشته باشد.

آزادی تصریح کرد: پیام حضور ملت ایران و خصوصا مردم لرستان در شعب اخذ رأی این است که ملت ایران ملتی است که راه درازی را تا اینجا طی کرده و به خوبی می دانند استقلال، آزادی و اسلام را چگونه باید حفظ کنند.

خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با حضور در شعبه 22 بهمن خرم آباد همراه با مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات