۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۶۰
آیت الله شبستری:

دستاوردهای نظام در کوران فتنه‌ها فراموش نشود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید در کوران حوادث و فتنه ‌ها به ‌فراموشی سپرده شود.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم تبریز در میدان نمار این شهر اظهار داشت: امروز ملت ایران در شرایطی قرار دارد که راهپیمایی 22 بهمن امسال را متفاوت تر از سال های دیگر کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به روند پرونده هسته ای ایران خاطر‌نشان کرد: دانشمندان هسته‌ای ایران امروز در آستانه دست یافتن به فناوری غنی‌سازی 20 درصد هستند، که همین امر سبب شده سران برخی کشورهای اروپایی و آمریکا یک بار دیگر یاوه‌گویی‌های خود را تکرار کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های چند دهه دشمنان علیه نظام اسلامی تصریح کرد: این تحریم‌ها اثری بر ملت ایران ندارد؛ چرا که این ملت راه خود را انتخاب کرده‌اند و در هر صورتی حتی یک قدم از حق خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

آیت الله شبستری با اشاره به حماسه 22 بهمن مردم سراسر کشور اظهار داشت: ملت ایران امروز یک‌بار دیگر با حضور پر‌شور خود اعلام کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که هر قدر تحریم‌های مختلف را علیه کشورمان زیاد کنند ملت ایران محکم‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را تجدید بیعت با امام و رهبری و شهدا دانست و افزود: 22 بهمن مصداق بارز یوم الله است چراکه سرنوشت ایران و جهان را تغییر داد.

وی اظهار داشت: پیش از انقلاب، ایران مستعمره آمریکا و اسرائیل بود، هیچ‌گونه آزادی نداشت، از اسلام چیزی باقی نمانده بود، انتخابات آزادی در کشور برگزار نمی‌شد و به طور کلی آزادی در ایران تعریفی برای خود نداشت.

آیت‌الله شبستری در ادامه با اشاره به فتنه‌گری عده‌ای مغرض در آشوب‌های روزهای عاشورا، روز قدس و بعد از انتخابات در تهران گفت: این‌ حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ قاطعی به حوادث اخیر است.

وی افزود: ملت ایران همان‌‌ گونه که روزهای هشتم و نهم دی‌ ‌یک بار دیگر انزجار خود را از رفتارهای منافقان نشان دادند، امروز نیز ملت ایران به ویژه تبریز و آذربایجان آشوب طلبانی را که دلارهای آمریکایی را دریافت کرده بودند محکوم کردند و قوه قضاییه نیز در روزهای اخیر مجازات و اعدام آنها را آغاز کرده است.

آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران افزود: فرهنگ بی‌حجابی، عریانی زنان با اقتباس از کفار، وضع نا هنجار صدا و سیمای قبل از انقلاب همگی بر‌خلاف احکام دین اسلام بودند.

وی افزود: جشن‌های 2500 ساله رژیم پهلوی در حالی برگزار می‌شد که انواع مشروبات الکلی روی میزها بود و بسیاری از سران کشورهای اسلامی به دلیل وضعیت نامناسب، آن جشن‌ها را ترک می‌کردند.

امام جمعه تبریز خاطر‌نشان کرد: وضع صنایع نیز در آن دوران نامناسب بود و صادرات غیرنفتی نیز از کشور انجام نمی‌شد و فقط واردات از سایر کشورها صورت می‌گرفت.

آیت‌الله شبستری در پایان با تأکید بر صیانت از دستاوردهای انقلاب با اشاره به برکت‌های نظام جمهوری اسلامی در کشور اظهار داشت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید در کوران حوادث و فتنه‌ها به‌فراموشی سپرده شود./935/پ202/س

ارسال نظرات