۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۷۵۲۶۱۸

تقدیر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم از حضور پرشور مردم در انتخابات

تقدیر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم از حضور پرشور مردم در انتخابات
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات پیامی صادر کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ (سوره حج آیه ۴۰)
 
مردم غیور و حماسه آفرین ایران! 
 
درود خدا بر شما و قدم هایتان، سلام خدا بر شما و اراده سترگتان و رحمت و برکت خدا بر حماسه حضورتان.
 
در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران و مزدوران فارسی زبان آنها در امتداد جنگ ترکیبی خود که از سال گذشته به آن شدت دادند همه همت و تمرکز خود را بر ناامید کردن مردم گذاشته بودند و راهبرد پائین آوردن مشارکت مردم در انتخابات را در دستور کار خود قرار داده بودند و از ماه ها پیش مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات می کردند شما مردم دگر بار آب پاکی روی دست دشمن ریختید و نقشه های پلید آنها برای فشار بر مردم ایران را نقش بر آب کردید.
 
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم خالصانه و خاضعانه این حضور پرشور را به ملت شریف ایران و رهبر بزرگوار و حکیم این سرزمین تبریک می گوید و از زحمات همه دست اندرکاران انتخابات و هیأت های اجرایی و نظارت و عوامل امنیتی و انتظامی قدردانی می کند.
 
همچنین لازم است مراتب تقدیر خود را از  نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان علیه السلام که با همه تهدیدها، امنیت بسیار خوب راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم جشن نیمه شعبان در قم و سرتاسر کشور و همچنین انتخابات سرنوشت ساز جاری را تأمین کردند تقدیم آن جان برکفان نمائیم.
 
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
ارسال نظرات