۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۲۷۱۶
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

انتخابات ۱۱ اسفند، چهره مردم سالاری نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد

انتخابات ۱۱ اسفند، چهره مردم سالاری نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حجت را بر مسئولان تمام کردند، تصریح کرد: مشارکت مناسب مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات منجر به شکست ترفندها و توطئه‌های دشمنان شد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر از نمونه های خوب مشارکت در طول 4 دهه انقلاب اسلامی بوده است.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در ماه های اخیر با توجه به گرانی و تورم و تحریم ها که سبب ایجاد مشکلات برای معیشت مردم شده و همچنین با توجه به هجمه های چند ماه اخیر دشمنان که برای ایجاد تحریم و نفرت به صندوق انتخابات ایجاد کردند؛ مشارکت مناسب و حضور پرشور مردم با بصیرت در این انتخابات منجر به شکست ترفندها و توطئه‌های دشمنان شد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حجت را بر همه دولتمردان و نمایندگان مجلس تمام کردند، تصریح کرد: دولتمردان باید تمام تلاش و همت خود را برای خدمتگزاری در راستای بهبود منافع کشور و معیشت مردم بگذارند.

آیت الله حیدری در پایان سخنان خود بیان کرد: مردم متدین و انقلابیون با مشارکت مناسب خود را در انتخابات اخیر چهره مردم سالاری نظام را به بهترین وجه به جهانیان نشان دادند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات