۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۵۲۷۴۹
دبیر شورای مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم:

تلاش برای رفع مشکلات اولویت نمایندگان لرستان قرار گیرد

تلاش برای رفع مشکلات اولویت نمایندگان لرستان قرار گیرد
حجت الاسلام الهی نژاد با قدردانی حضور پر شور مردم انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتظار می رود نمایندگان از ظرفیت مجلس و فرصتی که در اختیار دارند در جهت پیشرفت استان قدم بردارند.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در رابطه با حضور مردم پای صندوق های رای بیان داشت: خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران اسلامی و بخصوص مردم شریف شهرستان های دورود و ازنا با حضور خود در پای صندوق های رأی، بار دیگر با لبیک به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای بر تداوم عزت و استقلال ایران اسلامی تأکید و موجب خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان گردیدند. 

 دبیر شورای مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم ضمن تقدیر از حضور با نشاط مردم، برای ادامه راه و توفیق در آینده و تبریک به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حتما منتخب اکثریت، خود را نماینده همه مردم دانسته و از هرگونه موضع گیری، رفتار سیاسی و اجرائی و سخنی که با این مهم منافات داشته باشد پرهیز و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت منطقه استفاده خواهد نمود.

وی عنوان کرد: با پایان یافتن انتخابات، دوره رقابت نیز به اتمام رسیده و با همدلی و تلاش باید همه مردم بخصوص نخبگان و گروه های سیاسی، منتخب مردم را برای خدمت به کشور و پیشرفت منطقه کمک کنند.   

حجت الاسلام الهی نژاد خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی علاوه بر رسالت مهم قانونگذاری و اصلاح ریل گذاری ها برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری، مهمترین قدرت و رکن نظارتی نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با مفاسد و تأمین حقوق مردم است.

 وی گفت: اولویت بندی نیازها و مشکلات منطقه و پیگیری برای تأمین نیازها و حل مشکلات با استفاده از ظرفیت های ملی و منطقه ای، مطالبه جدی همه مردم از نماینده شهرستان است که علاوه بر مسئولیت مهم قانوگذاری و نظارت، لازم است نسبت به آن اهتمام نموده و تا پایان دوره نمایندگی، آورده قابل ارائه ای، برای مردم منطقه داشته باشد .

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: مهمترین رکن برای تحقق مدینه فاضله(پیشرفت همه جانبه شهرستان) انسان فاضل(مدیر صالح و کارآمد) است و نماینده مردم، لازم است با رعایت حفظ استقلال قوا، بر انتصاب مدیران، نظارت و از بکارگیری مدیران بی تدبیر و ضعیف و هدر رفتن فرصت‌ها به شدت جلوگیری نماید.

وی گفت: مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم نیز برای توفیق نماینده محترم مردم در دست یابی به اهداف یاد شده، از هیچ مشورت و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

دبیر شورای مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم با انتقاد به عملکرد مجلس خبرگان و نمایندگان لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می رود از ظرفیت مجلس خبرگان برای تقویت نظام ولایت فقیه و پیشرفت و آبادانی استان، استفاده شود.

حجت الاسلام الهی نژاد خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم مجلس خبرگان با داشتن مشاغل عدیده، نسبت به کارآمدی مجلس خبرگان و پیشرفت استان کوتاهی کرده‌اند و انتظار مردم و علاقمندان نظام اسلامی و رهبری عزیز این است که در این دوروه، کارآمدی مجلس خبرگان ارتقاء پیدا کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات