۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۵۲۷۷
نائب رییس مجلس:

نظام اسلامی به دو سرمایه فرهنگ و تاریخ ملت ایران معنا بخشید

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابوترابی فرد در جمع مردم اردبیل فرهنگ و تاریخ غنی و کهن را دو سرمایه بزرگ ایران دانست.
ابوترابي نائب رييس مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ابوترابی فرد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر اردبیل اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به قدرت دفاعی مستحکمی دست یافته و تبدیل به ‌قدرت موشکی بزرگ شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظامی ایران اسلامی ادامه داد: قدرت دفاعی ما آنقدر بالا است که آمریکا به عنوان ابرقدرت جهانی قدرت رویارویی با نظام ما را ندارد.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه فرهنگ و تاریخ غنی و کهن و نیز سرمایه اجتماعی را دو سرمایه بزرگ ایران دانست و گفت: نظام اسلامی به این دو سرمایه ملت ایران معنا بخشید.

وی افزود: ما در سایه نظام جمهوری اسلامی صاحب هویت شدیم، سلسله قاجاریه و پهلوی هویت مردم ایران را پایمال کرده بودند؛ ولی انقلاب اسلامی هویت، غیرت و شخصیت ملی را بازسازی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروش ملت ایران در 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر نشان داد که همچنان در پیمودن مسیر انقلاب همراه با عزت و اقتدار مصمم است و حضور حماسی امروز نشانگر این مسأله است.

وی گفت: در سایه تفکر ناب امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز اقتدار و نیرومندی خود را در صحنه‌های رویارویی با نظام سلطه به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رهبری در حوادث اخیر اظهار داشت: اگر رهبری داهیانه امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری نبود، نظام اکنون به این مرحله از بالندگی، اقتدار، پیشرفت و جایگاه رفیع در جهان دست نمی‌یافت./935/پ202/س
 

ارسال نظرات