۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۷۹
آیت‌الله استادی:

ملت پایبندی خود را به ولایت فقیه و ارزش های اصیل اسلامی نشان داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قم گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانگر اعتقاد عمیق مردم به انقلاب اسلامی است و مردم با حضورشان ثابت کردند که مدافع و وفادار انقلاب و نظام اسلامی هستند.
آيت الله رضا استادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله رضا استادی امام جمعه موقت شهر قم، در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، در جمع خبرنگاران، در سخنانی حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را ستود و گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مدافع ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانگر اعتقاد عمیق مردم به انقلاب اسلامی است و مردم با حضورشان ثابت کردند که مدافع و وفادار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حجت را بر متجاوزان تمام کرد خاطر نشان کرد: دشمنان با برگزاری این راهپیمایی باشکوه باید به فکر چاره‌ای برای خود باشند

امام جمعه شهر قم در ادامه به تبیین و تشریح ابعاد و پیام های متعدد حضور حماسی مردم در این راهپیمایی پرداخت و گفت: مردم قهرمان و غیور ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در این راهپیمایی، به دشمنان نشان دادند که به هیچ وجه دست از حمایت خود از نظام دست نخواهند کشید.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشور ابراز داشت: اگر مردم مشکلی دارند، این مشکل در جامعه و در میان خود ملت است و متجاوزان حق بهره‌برداری از آن را ندارند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات