۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۵۲۷۹۰

نظامیان اسرائیلی در هنگام نفوذ به خاک لبنان در کمین مقاومت افتادند

نظامیان اسرائیلی در هنگام نفوذ به خاک لبنان در کمین مقاومت افتادند
مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز دوشنبه (4 مارس)، اعلام کرد که موفق شده است شماری از نیروهای اسرائیلی را که در حال نفوذ به خاک این کشور بودند، به دام بیاندازد.
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی از تیپ گولانی را در حالی که تلاش داشتند از سمت خربه زرعیت در مقابل شهرک رامیا به داخل لبنان نفوذ کنند، هدف قرار داد. همان‌گونه که مانع نفوذ نیروهای دیگری از اشغالگران در منطقه وادی قطمون شد. در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است هدف‌گیری نیروهایی که در حال نفوذ از منطقه وادی قطمون بودند، با سلاح‌های موشکی و به صورت مستقیم انجام شد و تلفات بر جای گذاشت. نیروهای تیپ گولانی نیز ابتدا با انفجار یک بمب بزرگ و سپس گلوله‌های توپخانه‌ای هدف قرار گرفتند و شماری از آنها نیز کشته و زخمی شدند. خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد که هواپیماهای اسرائیلی روز یکشنبه حملات خود در این مناطق که قصد نفوذ از آنجا را داشتند؛ تشدید کرده بودند، اما مقاومت نیز برای آنها کمین کرده بود.
حزب‌الله لبنان از روز هشتم اکتبر (16 مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه رویارویی با دشمن صهیونیستی را آغاز کرد و بارها مواضع اشغالگران را با موشک و سلاح‌های مناسب هدف قرار داد و به اعتراف رسانه‌های صهیونیستی، دست‌ برتر خود را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت.
روز یکشنبه نیز مقاومت لبنان شماری از پایگاه‌ها و مقرهای نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی نوار مرزی مشترک با فلسطین اشغالی هدف قرار داد. محل تجمع اشغالگران در اطراف پایگاه نظامی المالکیه، کوه نذر و پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از جمله مناطقی بودند که روز گذشته هدف مستقیم مقاومت لبنان قرار گرفت.
منبع: فارس
ارسال نظرات