۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۵۲۹۹۰

پیام تشکر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از حضور مردم در انتخابات

پیام تشکر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از حضور مردم در انتخابات
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: فراهم آوردن قدرت مشروع برای مسئولان، سدّی در برابر دشمنان کینه‌توز بوده است.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم تقدیر و تشکر کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مردم شریف استان قم
 
بار دیگر حضور شما در میدان حمایت از نظام اسلامی و مشارکت در تعیین سرنوشت خویش با استفاده از فرصت انتخابات یازدهم اسفندماه، حجت را بر دوستداران عزت ایران تمام و نقشۀ بدخواهان میهن را ناکام ساخت. 
 
صبوری و آینده‌نگری مؤمنانه مردم در بزنگاه‌های تاریخ‌ساز هماره راهگشا بوده و ضمن فراهم آوردن قدرت مشروع برای مسئولان، سدّی در برابر دشمنان کینه‌توز بوده است.
 
خداوند متعال را بر نعمت حضور همدلانه مردم در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شاکریم و  حضور حماسی مردم شریف استان قم در پای صندوق‌های رأی را می‌ستاییم.
 
همچنین ضمن تشکر از همه کاندیداهای محترمی که با نیّت خدمتگذاری به مردم در عرصه انتخابات حاضر شدند، و تبریک و آرزوی توفیق برای بزرگوارانی که توفیق کسب اعتماد اکثریت آراء مردم را بدست آوردند، اعلام می‌دارد؛ تکالیف و مسئولیت‌های برآمده از این حضورها و اعتمادها، سرمایه ارزشمندی و امانت مهمی است که در  برابر دیدگان و قصاوت مردم و آیندگان خواهد بود.
 
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
اسفند۱۴۰۲
میثم صدیقیان
ارسال نظرات