۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۰۰
حجت الاسلام ناطق نوری:

امروز باید در سایه مقام ولایت و رهبری به وحدت رسید

خبرگزاری رسا ـ مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت را یکی از نیازهای امروز کشور دانست و گفت: لطمه وارد کردن به وحدت جامعه، از سوی هر شخص، حزب و گروهی خیانت به اسلام است.
علي اكبر ناطق نوري
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن شهرستان نور، وحدت و همبستگی را سبب خنثی‌شدن توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی در کشور هستیم و لطمه وارد کردن به وحدت جامعه، از سوی هر شخص، حزب و گروهی، خیانت به اسلام است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسأله، جذب حداکثری و دفع حداقلی افزود: مقام معظم رهبری روی این مسأله همواره تأکید دارند.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان این که انقلاب اسلامی و نیز ملت ایران در سایه وحدت به پیروزی رسیدند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد اختلاف و دودستگی در کشور هستند که باید نسبت به این نقشه‌های دشمن هوشیار بود.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که باید از تفرقه پرهیز کرد، چون سبب از بین رفتن اقتدار کشور می شود، تصریح کرد: امروز باید در سایه مقام ولایت و رهبری به وحدت رسید.

وی با تأکید بر این که هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ملت غیور ایران اسلامی ایستادگی‌ و این نظام الهی را سست کند، اضافه کرد: امروز تنها تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور است.

رییس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: تا زمانی‌که در تبعیت از رهبری و حول محور ولایت فقیه باشیم، دشمن نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

حجت الاسلام ناطق نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکا جرأت حمله نظامی به جمهوری اسلامی را ندارد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی مانند افغانستان و عراق نیست و آنها خودشان نیز هرگز دچار چنین اشتباهی نخواهند شد.

وی ادامه داد: آنها به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند ایران را در مسأله هسته‌ای و موضوعات دیگر بر سر میز مذاکره بنشانند، باید در صفوف این ملت رخنه و اختلاف ایجاد کنند، تا بعد از آن‌که ضعیف شدند، پای مذاکره بنشینند؛ بنابر این ملت ایران‌ نسبت به این گونه توطئه های دشمنان انقلاب هوشیار باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات