۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۵۳۰۲
رییس دیوان عدالت اداری:

دشمن ضربه اصلی را از ولایت فقیه خورده است

خبرگزاری رسا ـ رییس دیوان عدالت اداری در جمع راهپیمایان زنجانی گفت: دشمن ضربه اصلی را از ناحیه ولایت فقیه خورده است که باید مردم در این زمینه بصیرت کافی داشته باشند.
دشمن ضربه اصلی را از ولایت فقیه خورده است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام جعفر منتظری، رییس دیوان عدالت اداری کشور، امروز در جمع راهپیمایان زنجانی اظهار داشت: امروز تجلی ولایت فقیه، رهبری نظام اسلامی و ولی امر مسلمین در وجود حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌درخشد.

وی با بیان این‌که دشمنان اسلام، ولایت فقیه را نقطه اتکا و قوت مردم ایران می‌دانند، گفت: اگر دشمنان در صدر اسلام امامت را هدف گرفته بودند امروز رهبری و جایگاه ولایت فقیه را هدف گرفته‌‌اند.

حجت الاسلام‌ منتظری خاطر‌نشان کرد: در حوادث اخیر شاهد بودیم که عده‌ای به صحنه آمدند و اصل ولایت فقیه را زیر سؤال بردند و علیه آن شعار دادند چراکه دشمن ضربه اصلی را از ناحیه ولایت فقیه خورده است؛ از این رو باید مردم در این زمینه بصیرت کافی داشته باشند.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی عده ای فریب خورده در ماه‌های اخیر افزود: ملت ایران اسلامی همان گونه که در 9 دی به صحنه آمد،‌ حضور خود را بار دیگر نشان داد و پس از این هم در همه صحنه‌ها حاضر خواهد شد.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: ملت ایران با صدای بلند به دشمنان و کسانی که می‌خواهند به هر دلیلی در صفوف ملت اختلاف ایجاد کنند، اعلام می‌کند این ملت بیدار است و از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب خود پشتیبانی می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان در قرن‌های متمادی، مسلمانان را از مسیر اصلی منحرف کرده بودند تا عصر ما که یک انسان والا مقام و‌ مجتهد روشن ضمیر همچون ‌امام خمینی(ره) پا به صحنه قدرت‌بخشی مسلمانان گذاشت.

حجت الاسلام‌ منتظری تصریح کرد: امام راحل، مردمی را که استعمار گرفته بود، بیدار کرد و مردم نیز به خمینی کبیر لبیک گفتند، با همه توان به صحنه آمدند و با ترفندها و توطئه‌های دشمنان مبارزه کردند.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بر مقوله بصیرت تأکید دارند، همه ما باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم/935/پ202/س

ارسال نظرات