۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۵۳۰۳
حجت الاسلام بنایی:

تجدید میثاق با ولایت، مهم ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22بهمن نشان داد که با وجود فضاسازی‌ها و فتنه انگیزی‌هایی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ملت ایران همچنان به راه امام وفادار است.
حجت الاسلام علي بنايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی مردم قم در جمع خبرنگاران، حضور مردم در راهپیمایی امسال را باشکوه تر از سالیان گذشته خواند و گفت: مردم ایران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پس از گذشت سالیان متمادی از پیروزی انقلاب همچنان به راه امام و آرمان‌های امام و شهدا پایبند هستند.

وی با اشاره به پیام های حماسه حضور ملت در راهپیمایی امروز، تجدید میثاق با ولایت فقیه را مهم ترین پیام حضور حماسی مردم دانست و گفت: امروز که در دهه چهارم انقلاب قرار داریم ملت ایران به جهانیان نشان داد همچنان به شعارهای اساسی انقلاب از جمله عدالت، پیشرفت وشعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پایبندند و ذره ای از این مسیر کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام بنایی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22بهمن نشان داد با وجود فضاسازی‌ها و فتنه انگیزی‌هایی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ملت ایران همچنان به راه امام وفادار است و این موضوع را در راهپیمایی باشکوه امروز به منصه ظهور رساند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ملت ایران امروز با قدرت و صلابت راه خود را به پیش می‌برد تصریح کرد: امیدواریم در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی مردم ایران با تاسی به امام راه راحل و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانند نماد مردم سالاری دینی را به شکل کامل به جهانیان عرضه کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از تبلیغات، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان هراسی به خود راه نمی دهد تصریح کرد: ملت با حضور پرشور خود ثابت کرد که همچنان در مسیر انقلاب اسلامی با نشاط و با قدرت حرکت می‌کند و در این راه هیچ چیزی نمی تواند مانع حرکت ملت شود. /924/پ202/ص

ارسال نظرات