۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۵۳۰۶۰
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:

فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی آغاز شد

فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی آغاز شد
حجت الاسلام پنام با اشاره به آغاز فراخوان شانزدهیمن جشنواره علامه حلی گفت: طلاب تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را انجام دهند.
 حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان به آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی اشاره کرد و اظهارداشت: طلاب زیر 35 سال حوزه های علمیه خواهران و برادران می توانند جهت شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان افزود: همچنین، اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نیز بدون شرط سنی و منوط به داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه در سال جاری می توانند در بخش اساتید جشنواره شرکت کنند.
 
وی با اشاره به اعلام محورهای جششنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: آثار باید با محورهای تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام، ادبیات و زبان‌شناسی، سیاسی و اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، علوم تربیتی و روان‌شناسی باشد.
 
حجت الاسلام پنام بیان کرد: باتوجه به فراخوان اعلام شده جشنواره علامه حلی آثار ارسالی طلاب باید در یکی از قالب‌های «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نادمه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد.
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات