۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۵۳۰۸۸
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری مبلغان از فرصت ماه رمضان در راستای تعالی دین و ایمان مردم

لزوم بهره گیری مبلغان از فرصت ماه رمضان در راستای تعالی دین و ایمان مردم
مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: مبلغین با استفاده از همه تجارب و با اهتمام بر آیات و روایات و پیام‌های قرآنی در ایام تبلیغ استفاده کافی را ببرند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و رحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر مرکزمدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در همایش هم‌اندیشی معاونین تبلیغی‌فرهنگی، مبلغان و تسهیل‌گران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد، اظهار کرد: همایش مبلغان "شاهدا" به همت معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت مبلغان خواهر در سراسر کشور در استان قم برگزار شد. 

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و مدیران حوزه علمیه تبلیغ را اولویت حوزه دانستند، لذا معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با الهام از این فرمایش رهبر معظم انقلاب و استفاده بهتر از این ظرفیت تبلیغی، با همکاری معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه این همایش دو روزه را برگزار کردند. 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: امیدواریم که از این ظرفیت جهت تعالی و اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران کشور و انتقال تجربیات برای عرصه تبلیغ و استفاده بهتر از ظرفیت مبلغین و مبلغات استفاده بکنیم. 

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان یکی از آن ایامی که در واقع آمادگی برای عرصه تبلیغ است، لذا از همه خواهران و مبلغه درخواست دارم با آمادگی کامل از فرصت ماه رمضان در راستای تعالی دین و ایمان مردم نهایت بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در پایان گفت: مبلغین عزیز با استفاده از همه تجارب و رفتار درست و با استفاده از محتوای قرآنی و عترت مخصوصاً در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است، ان‌شاءالله با اهتمام بر آیات و روایات و پیام‌های قرآنی در ایام تبلیغ استفاده کافی را ببرند.

ارسال نظرات