۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۵۳۰۹

مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر رقم زدند

خبرگزاری رسا ـ مردم غیور و مرزدار شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان یکدل و یکصدا به خیابان‌ها آمدند و در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فتنه گران را ناامید کردند.
راهپيمايي مردمي فجر سي و يک در زاهدانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران، مردم سرافراز و مرزدار، سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی در 14 شهرستان این استان یکدل و یکصدا به خیابان‌ها آمدند، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و فتنه گران را ناامید کردند.

راهپیمایان سیستان و بلوچستانی، از همان ساعات آغازین راهپیمایی در صفوف یکپارچه با شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و فتنه گران ابراز داشتند و با سردادن شعارهای «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای» و «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و با ولی امر مسلمین بیعتی دوباره بستند .

براساس این گزارش، مردم شهیدپرور و انقلابی زاهدان نیز با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی امروز که اقشار و گروه‌های مختلف مردم شیعه و سنی حضور داشتند، با سردادن شعارهای‌«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای» و « خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است» با آرمان‌های ‌امام خمینی‌(ره)،  شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کردند‌.

در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان که با حضور آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد،  قطعنامه سراسری این روز در ده بند قرائت شد که با تکبیر پرشور حاضران مورد تأیید و تأکید قرار گرفت‌./940/پ202/س
ارسال نظرات