۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۷۵۳۱۵
مدرس حوزه علمیه رحمانی اهل سنت زاهدان:

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه ایمان قوی مردم و برگرفته از سنت پیامبر است

خبرگزاری رسا ـ مدرس حوزه علمیه رحمانی اهل سنت زاهدان، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه ایمان قوی مردم و نشأت گرفته از سنت پیامبر (ص) دانست .
پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه ایمان قوی مردم و برگرفته از سنت پیامبر است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در طرح معرفت ویژه طلاب اهل سنت که روز گذشته با حضور بیش از پنجاه نفر از طلاب حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان زاهدان برگزار شد، حجت الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: شیعه و سنی باید در کنار هم به تکلیف شرعی خود در قبال حفظ نظام جمهوری اسلامی عمل کنند .

وی، با تشریح سیره نبوی، افزود: اسلام فقط در احکام عبادی مثل نماز و روزه و قرآن خواندن خلاصه نشده است، دین اسلام یک دین جامع و در تمام ابعاد به زندگی بشر توجه دارد .

حجت الاسلام رهداری، همچنین به عملکرد سی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه وظیفه ما روحانیون و طلاب حوزه های علمی بصیرت دهی به مردم از طریق بیان واقعیت هاست .

مولوی عبدالغنی دهانی، مدرس مدرسه دینی رحمانی اهل سنت زاهدان، نیز در این نشست با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران با خلق انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 صاحب یک نعمت بزرگ شدند .

وی، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه ایمان قوی مردم و نشأت گرفته از سنت پیامبر (ص) دانست و بیان کرد: با بررسی تاریخ قبل از انقلاب اسلامی به روشنی پی میبریم که چقدر ظلم در این کشور شده است و یک فطرت سالم هیچگاه ظلم را تحمل نمی کند و مردم ایران هم زیر بار ظلم نرفتند .

گفتنی است، طرح معرفت هر ساله ویژه طلاب شیعه و سنی به منظور بصیرت دهی و شناخت مسایل روز با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی علمای اهل سنت و تشیع استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود./940/پ202/ص
ارسال نظرات