۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۵۳۲۷
عضو خبرگان رهبری:

حضور میلیونی مردم نشان از بصیرت و آگاهی آن‌ها بود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری، با بی نظیر خواندن حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در هیچ راهپیمایی در طی سی سال گذشته این حضور حماسی را سراغ ندارم.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی مرتضوی عضو خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی، 22 بهمن ماه بار دیگر همچون سال های گذشته با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

وی با بیان این که حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، پایبندی به ولایت فقیه و ارزش اسلامی انقلاب بود، خاطر نشان کرد: این حضور نشان دهنده آگاهی این ملت بود و ما باید به سبب این آگاهی و شعور، خدا را شاکر باشیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که حضور ده ها میلیونی ملت ایران در 22 بهمن دلایل مختلفی داشت، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی احساس کردند، توطئه های استکبار جهانی متوجه این انقلاب شده است، و باید حضورشان را در صحنه به همه دنیا نشان دهند به همین دلیل در این مراسم حضور کم‌نظیری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی حضورحماسی ملت ایران در راهپیمایی بصیرت و بیداری 22 بهمن را ناشی از آگاهی و بصیرت بالای این ملت دانست و تصریح کرد: این حضور نشان از آگاهی انقلابی بود، و این آگاهی ثبات دارد و ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی، تصریح کرد: ملت ایران هر زمانی که توطئه های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را احساس کنند با همت و وحدت کلمه از انقلاب و رهبری دفاع می کنند و راهپیمایی میلیونی مردم همین معنا و روایت را به اثبات رساند.

وی با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن به استکبار جهانی و به ویژه آمریکا فهماندند که حافظ انقلاب و رهبری هستند، ادامه داد: این حضور پاسخ قاطعی به آن دسته از کسانی بود، که می خواستند ملت ایران را بریده از انقلاب و رهبری نشان دهند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که رسانه های بیگانه و سردمداران آنها باید از حضور میلیونی ملت ایران درس عبرت بگیرند، خاطر نشان کرد: متأسفانه رسانه های غربی باز هم تحت تأثیر افکار صهیونیستی حضور ده ها میلیونی ملت ایران را انکار کردند؛ این روش آن‌ها نشان می‌دهد حضور مردم برای آن‌ها شوک غیر منتظره‌ای بوده است.

وی با اشاره به این که بنگاه های دروغ پراکنی غرب علیه ملت ولایت مدار ایران اسلامی، دیگر حتی برای ملت های خود آنها نیز رنگ و بویی ندارد، بیان داشت: رسانه های غربی به جای کتمان واقعیت به خود آیند و این حضور ملت ایران را که پاسخ کوبنده ای به یاوه سرایی آنها بود را منتشر کنند.

مدیر حوزه علمیه علی آبادکتول، همچنین دربخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که افرادی که از انقلاب و مردم فاصله گرفتند، به پیام ملت ایران فکر کنند و به خود آیند، تصریح کرد: این افراد اگر احترامی داشتند مربوط به اسلام، امام و انقلاب بود.

وی با بیان این که جداشدگان از انقلاب، فکر می کنند، احترام آنها مربوط به خودشان است، گفت: این افراد سخت در اشتبا ه هستند، احترام آنها مربوط به اسلام، امام و انقلاب بوده است و نباید خیال کنند که خود به تنهایی احترامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی با تأکید بر این که جداشدگان از انقلاب و مردم به خود آیند و غرور کاذب شان را کنار بگذارند، تصریح کرد: این افراد اگر می خواهند دوباره احترامی داشته باشند باید به مردم و رهبری بپیوندند و اگرهم می خواهند راه دیگری را ادامه دهند، در میان ملت جایی نخواهند داشت و حضور میلیونی ملت ایران پیامی برای این افراد بود./950/ت302/ص
ارسال نظرات