۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۳۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

22 بهمن نشان داد مردم ایران علمدار نهضت اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ملت سرافراز ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند علمدار نهضت شکوهمند ایران اسلامی هستند.
راهپيمايي فجر سي و يک در رشت
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: امسال 22 بهمن همچون سال‌های گذشته مظهر ایمان و اعتقاد پرچم وحدت و ایستادگی و یوم‌الله حضور مردم مسلمان استان بود. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: 22 بهمن آسمان با شکوه عهد و میثاق الهی ملتی سرافراز با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی شد و سراسر کشور در این روز به یادماندنی تبلور 31 سال اقتدار ملتی نجیب، سرافراز و بصیر بود که در پشتیبانی از پیشرفت‌های فرزندان ایران اسلامی خیابان‌های شهر را گواه حضور و شاهد پیمان ازلی خود گرفتند تا دشمنان کریه‌منظر این ملت سرافراز بدانند که منشور رهایی سرزمین ایران اسلامی با خون‌های مبترک شهیدان عزیز و والامقام امضا شده است. 

این اطلاعیه می افزاید: حضور ملت سرافراز ایران به ویژه گیلان در روز 22 بهمن بر پیمان شکوهمند خود با ولی امر مسلمین همچنان استوار و پابرجاست و حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام در سی‌ویکمین بهار آزادی تبلور حرکتی است که در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی صورت گرفت و بی‌تردید عظمت این روز باشکوه را هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند به تصویر بکشد. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بزرگداشت این حماسه عظیم ملی و رسالت وحدت‌بخش ملت مسلمان در روز 22 بهمن اعتقاد راسخ مردم در تداوم حرکت به سمت تعالی کشور را پیامی آشکار برای مسئولان می‌داند تا با عزم و ایمان به اقتدار ملت سرافراز ایران تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به این ولی‌نعمتان ایران اسلامی معطوف دارند./950/د102/ص
ارسال نظرات