۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۷۵۳۳۷۴

حملات سنگین حزب‌الله به اراضی اشغالی

حملات سنگین حزب‌الله به اراضی اشغالی
حزب‌الله لبنان همزمان با استقبال از هیات حماس ۱۰۰ راکت به اراضی اشغالی شلیک کرد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که حزب الله لبنان بامداد امروز سه شنبه ده‌ها راکت به سمت الجلیل و جولان شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری المیادین، رسانه‌های صهیونیست افزودند: حدود ۱۰۰ گلوله راکت صبح امروز به سمت اسرائیل شلیک شد و  این سنگین‌ترین حمله از زمان آغاز جنگ بود. یکی از مراحل این حمله شامل ۳۰ راکت بود. 

همزمان آژیر‌های خطر به طور خاص در شمال جولان اشغالی، الغجر و عین قنیا به صدا درآمد. شورای منطقه‌ای در الجلیل الاعلی اعلام کرد که یک رشته راکت با مسیری منحنی به سمت منطقه جولان شلیک شد و به دنبال آن یک سری موشک دیگر از لبنان بدون اینکه آژیر خطر به صدا دربیاید به سوی جولان پرتاب شدند.

در همین راستا خبرنگار المیادین در جنوب لبنان صبح امروز از شلیک موشک از لبنان به سمت الجلیل خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان دیروز هم با چهار پهپاد تهاجمی، مقر پدافند هوایی و موشکی پادگان کیلع در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد که اهداف با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که گیورا زالتز، رئیس شورای منطقه‌ای شهرک سازی در الجلیل الاعلی و روسای دیگر شورا‌های شهرک‌های تخلیه شده خواستار تعریف روشنی از جدول زمانی جنگ در شمال هستند.

صبح امروز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با هیاتی از حماس به ریاست خلیل الحیه دیدار و درباره آخرین تحولات نوار غزه و کرانه باختری با آن‌ها صحبت کرد.

ارسال نظرات