۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۵۳۵۱
امام جمعه تبریز:

راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم حقیقی برای نظام ولایی بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم حقیقی بر سلامت نظام، قانون اساسی و نظام شایسته ولایت فقیه بود.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران با حضور بی‌نظیر مردم در 22 بهمن مشت محکمی به به استکبار جهانی و مزدوران دخلی و خارجی آنها که به بهانه انتخابات امسال دست به فتنه‌گری زده بودند زد و آنان را مبهوت کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: این راهپیمایی عظیم یک رفراندوم حقیقی بود که بر سلامت نظام، قانون اساسی و نظام شایسته ولایت فقیه صحه گذاشت و مردم ایران این بار نیز نشان دادند که با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و احدی نمی‌تواند این ملت را از راهی که انتخاب کرده‌اند، باز دارد.

وی افزود: حجت بر دشمن تمام شد، تا دیگر به حرکت‌های ایذایی خود دست نزند چراکه اگر این کار را انجام دهد دیگر فوق جنون است.

آیت الله شبستری پیام راهپیمایی دیروز را اعلام بیعت مجدد با ولایت و انزجار از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب دانست و گفت: امیدهای واهی منافقان و فتنه گران با این حضور به یاس تبدیل شد و مردم نشان دادند که گسست نسل‌ها معنی و مفهومی ندارد چرا که هنور جوانان و نوجوانان، دنیا را حیرت‌زده کرده‌اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه طلیعه طوفان دیروز در 9 دی زده شده بود خاطر نشان کرد: ایران اسلامی اکنون قدرتمندتر از گذشته در عرصه جهانی ظاهر شده و دشمنان نظام تاب مقابله با این نیروی مردمی و دینی را ندارند.

وی حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و آرمانهای شهدا را به لحاظ علاقه و ارادت به اسلام و ولایت دانست و گفت: خودباوری، استقلال و قرار گرفتن در مسیر توسعه نتیجه این انقلاب و همراهی مردم و مسوولان است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص)، خوش اخلاق، اهل گذشت و عفو و صادق بودند و باید این خصوصیات اخلاقی پیامبر گرامی اسلام در جامعه ترویج یابد.

وی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وقف گفت: ایی که دنیای خود را عوض کردند، حسرت مال خود را می‌خورند که چرا ثلثی از آن را در راه حسنات جاری خرج نکردند.

خطیب جمعه تبریز افزود: مومنان نباید در این امر کوتاهی کنند و بایستی از مال اضافی خود برای گشایش آخرت خود خرج کنند و کار امروز را نیز به فردا نسپارند./935/پ202/ص

ارسال نظرات