۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۵۵۰

با و جود تدابیر شدید امنیتی ۸۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند

با و جود تدابیر شدید امنیتی ۸۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند
با و جود تدابیر شدید امنیتی و بستن راه‌های منتهی به مسجدالاقصی ۸۰ هزار نمازگزار فلسطینی اولین جمعه ماه مبارک رمضان نماز خود را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با وجود تدابیر شدید امنیتی که رژیم صهیونیستی اعمال کرده  و راه‌های منتهی به مسجدالاقصی را مسدود کرده بود، 80 هزار نمازگزار فلسطینی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان نماز خود را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

اداره اوقاف فلسطین در قدس اعلام کرد که 80 هزار نمازگزار فلسطینی اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

منابع خبری امروز گزارش دادند که اشغالگران رژیم صهیونیستی تدابیر شدید و سختگیرانه‌ای را برای ورود فلسطینی‌ها در اولین جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد‌الاقصی اعمال کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی قبل از نماز جمعه در خیابان‌های بیت المقدس موانع آهنی قرار دادند تا مانع از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی شوند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی اشغالگران، صدها نمازگزار فلسطینی از ایست بازرسی قلندیا برای اقامه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای از همه ملت فلسطین خواست، برای دفاع از مسجدالاقصی بسیج شوند.

جنبش حماس اعلام کرد: از همه گروه‌های مردم خود در قدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 می‌خواهیم تا در اولین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مسجدالاقصی بسیج شوند.

ارسال نظرات