۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۵۳۵۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

فتنه گران بدانند ایستادگی در برابر انقلاب حذف آنان را بدنبال خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: راهپیمایی 22بهمن نشان داد که با وجود فضاسازی‌ها و فتنه انگیزی‌هایی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ملت ایران همچنان به راه امام وفادار است.
2/ حجت الاسلام سيدحسن رباني، رييس دفتر تبليغات


حجت‌الاسلام سید حسن ربانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم ایران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همچنان به راه امام و آرمان‌های امام و شهدا پایبند هستند و این راهپیمایی از لحاظ کمی و کیفی بسیار پرشور و حماسی بود.


وی با بیان این که حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن پیام‌های مختلفی را در برداشت، افزود: نخستین پیام ملت به دشمنان است که باید بدانند مردم ایران همیشه در صحنه حاضرند و پای آرمان ها و ارزش های انقلاب و همچنین رهبر انقلاب ایستاده اند و از این آرمان دفاع می کنند.

حجت الاسلام ربانی خاطرنشان کرد: پیام دیگر راهپیمایی 22بهمن به دوستداران نظام در بیرون از مرزهاست که بنا به دلایلی به سبب اتفاقات اخیر احیانا دچار تردید شده بودند و مردم به آن‌ها گفتند که همواره وفادار به ارزش ها و مبانی انقلاب هستند و از آن دست نمی کشند.


وی با بیان اینکه ملت ایران امروز با قدرت و صلابت راه خود را به پیش می‌برد پیام دیگر راهپیمایی 22 بهمن امسال را خطاب به مسؤولان دانست و تصریح کرد: مسؤولان به هر میزان به این مردم خدمت کنند باز هم نتوانسته ایم دین خود را به آنان ادا کنیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بخشی از پیام راهپیمایی حماسی مردم را خطاب به فتنه گران دانست تاکید کرد: عناصر فتنه و ضد انقلاب و همچنین افرادی که معتزض و منتقد هستند بدانند که راه و سلوک امام راحل در قلوب ملت جای دارد و اگر قرار است آنها در این راه باشند باید به دامن مردم و انقلاب برگردند.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: این افراد باید از کرده خود اظهار پشیمانی کنند در غیر این صورت مردم و دست قدرت خدا کسانی را که در مقابل انقلاب بایستند را حذف خواهد کرد.

حجت الاسلام ربانی تاکید کرد: معترضان و منتقدان باید اقدامات خود را در چارچوب قانون ونظام انجام دهند و افراد ضد انقلاب هم باید بدانند در مقابل حرکت عظیم ملت انقلابی و بیدار ایران راه به جایی نخواهند برد. /924/ ت302/ص

ارسال نظرات