۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۵۳۶۷۲

نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی منتشر شد + فیلم

نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی منتشر شد + فیلم
پویش ملی اذان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با هدف احیای سنت فراموش شده اذان گویی و ارایه آن در شبکه های مختلف رسانه ملی و فضای مجازی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نماهنگ «به وقت اذان» به عنوان دومین نماهنگ این پویش با نوای رضا هلالی و محمد اسدالهی منتشر شده است؛ اذان یک اعلامیه‌ است. اذان یک یادآوری است. اذان یک پرچم است. این جملاتی است که در ابتدای فراخوان پویش ملی «اذان» آمده است. 

در ادامه این فراخوان هم ذکر شده که در شلوغی روزها و شب‌های ما، در رفت و آمد و گفت و شنید ما، در زندگی و کسب و کار و درس و مشق و برو و بیای همه‌ ما، اینکه چند لحظه را برای گفتن از کسی که برای بنده‌هایش کافی است، وقت بگذاری خیلی خوب است.خیلی خوب است که در هرجایی که هستیم و امکانش را داریم، این اسم‌های زیبای خدا را اعلام کنیم. اذان بگوییم و بگوییم که خدا بزرگتر از هر چیزی است که تصور می‌کنیم.

شما می‌توانید هرجایی که دست داد و اذان گفتید، یا دوستان‌تان اذان گفتند، ویدئو بگیرید و برای دبیرخانه این پویش بفرستید؛ برای اطلاعات بیشتر باید عدد ۱ را به سرشماره‌ ۳۰۰۰۱۱۷۱ بفرستید تا لینک ارتباطی برای شما ارسال شود؛ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیس اهدا خواهد شد. براساس اعلام دبیرخانه این پویش، تاکنون بیش از هزار ویدئو از اقشار مختلف ارسال شده است که از شبکه‌های مختلف سیما درحال پخش است.

پویش ملی اذان با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تاکنون چندین هزار ویدئو به دبیرخانه پویش ملی اذان ارسال شده که به تفکیک انتخاب‌های نهایی که در این زمینه صورت می‌گیرد، آثار ارسالی از شبکه پویا، شبکه سه و شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

تعداد بازدید : 17
ارسال نظرات