۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۷۵۳۷۰۱

آغاز پذیرش مدرسه فقهی جوادالائمه قم

آغاز پذیرش مدرسه فقهی جوادالائمه قم
مدرسه فقهی جوادالائمه علیه السلام در دو گرایش «فقه حکومتی» و «فقه و راهبری اجتماعی» از میان طلاب پایه ۷ دانش پژوه می‌پذیرد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه فقهی جوادالائمه علیه السلام در دو گرایش «فقه حکومتی» و «فقه و راهبری اجتماعی» دانش پژوه می پذیرد.
 
شروط پذیرش پایه هفتم، اتمام پایه ۶ تا شهریور ۱۴۰۳، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و عمومی، تعهد به اشتغال تحصیل تمام وقت و عدم اشتغال به تحصیل در مراکز علمی دیگر می باشد.
 
برای تکمیل ظرفیت در پایه های ۸، ٩ و ١٠ امتحان کتبی برگزار نمی‌گردد و پس از ثبت نام در سامانه پذیرش، فقط مصاحبه علمی و عمومی انجام می‌شود.
 
امتیازات پذیرش شامل بهره مندی از اساتید مسئول پایه در پیش‌برد برنامه‌های فردی و گروهی طلاب، استفاده از اساتید مهذب، انقلابی، فاضل و باتجربه، برگزاری روزانه ۳ ساعت درس اصلی فقه، اصول و فلسفه، برگزاری دروس مشاوره در راستای تقویت و تعمیق دروس اصلی (گرایش فقه حکومتی)، برگزاری دروس تخصصی در راستای افزایش مهارت‌های مورد نیاز راهبری اجتماعی (گرایش فقه و راهبری اجتماعی)، امکان انتخاب آزاد کلاسهای اصلی و مشاوره و برگزاری دروس رشد: قرآن، حدیث خواهد بود.
 
علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از ۲۷ اسفند تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق لینک  برای ثبت نام اقدام نمایند.
 
در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با شماره ۰۹۱۰۲۹۴۹۳۲۸ تماس بگیرید.
 
آغاز پذیرش مدرسه فقهی جوادالائمه
ارسال نظرات