۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۷۶
امام جمعه چالوس:

22 بهمن روز نمایش وحدت ملی ایران در سایه رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس گفت: یوم الله 22 بهمن روز ناامیدی دشمنان و زبونی استکبار جهانی و نظام سلطه بود.
امام جمعه چالوس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی، امام جمعه چالوس، پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان گفت: مردم بزرگوار ایران اسلامی پایان دو ماه عزاداری سالار شهیدان با حضور بسیار با شکوه خود پیروی از رهبری را بار دیگر به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشاندند.

حجت الاسلام راشدی اظهار داشت: مردم به صحنه آمدند تا به توطئه ها خاتمه دهند هرچند در طول ماه های امسال نگرانی هایی از سوی دشمنان داخلی و خارجی برای رهبر معظم و مردم ما ایجادکردند اما خوشبختانه حضور مردم آگاه ایران به تمام این نگرانی ها خاتمه داد.

وی ادامه داد: وحدت کلمه و اتحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال چشم استکبار را کور کرد و این حضور در قالب یک جشن ملی بار دیگر دشمنان اسلام را مبهوت کرده و آنها باید بدانند این ملت ملتی آزاده و وفادار به امام و رهبری هستند.

وی ادامه داد: یوم الله 22 بهمن روز ناامیدی دشمنان و زبونی استکبار جهانی و نظام سلطه بود؛ زیرا ملت قهرمان ایران در 31سال گذشته توانستند در برابر همه توطئه‌های جهانی و نقشه‌های شوم استکبار بایستند و انقلاب را همیشه زنده نگه دارند.

امام جمعه چالوس بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود در صحنه وفاداری خود نسبت به امام و شهدا و رهبر انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.  مردم انقلابی و همیشه در صحنه با حضور گسترده خود بار دیگر با امام راحل و رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند و با سردادن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی که با تکیه بر ایمان به خدا، رهبری خردمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمارکبیر انقلاب به دست آمد، اسلام تولدی دوباره یافت و وعده الهی حکومت مستضعفان به تحقق پیوست و حال باید با تلاش و حضور در صحنه در راستای ماندگاری این انقلاب تلاش کنیم.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی ثابت کردند که هیچگاه مورد خدشه بیگانگان قرار نمی‌گیرند و در وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچ زمانی عقب نشینی نمی‌کنند./950/پ202/ص

ارسال نظرات