۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۵۳۹۲
معاون رییس جمهور:

مردم به زیبایی ولایت مداری خود را در 22 بهمن نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع مردم عزادار تبریز اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران نشان داد که پیوند ملت و امام هنوز ماندگار و پایدار است و مردم به زیبایی هر چه تمام تر به رسالت ولایت مداری خود در 22 بهمن عمل کردند.
حجت الاسلام مير تاج الديني حجت الاسلام ميرتاج الديني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آئین سوگواری رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) امروز در مسجد مقبره تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در جمع مردم عزادار تبریز اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران نشان داد که پیوند ملت و امام هنوز ماندگار و پایدار است و مردم به زیبایی هر چه تمام تر به رسالت ولایت مداری خود در 22 بهمن عمل کردند، اکنون وظیفه مسؤولان است که در خدمت این مردم انقلابی و قدرشناس باشند.

وی با اشاره به نمایشگاه اختراعات نخبگان جوان ایرانی گفت: جوانان ایرانی در حوزه فناوری لیرز تا بدان جا پیش رفته اند که قادرند موشک های دوربرد متجاوزان را در هوا نابود کنند. اکنون دانشمندان لیرز ایران می توانند مرزهای هوایی و زمینی کشور را با استفاده از فناوری لیرز محافظت کنند و شر متجاوزان را از خاک ایران اسلامی کم کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به پرونده هسته ای ایران در مجامع بین المللی گفت: تولید سوخت 20 درصد برای راکتور تهران امری غیرقابل باور برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی غیرقابل تصور دشمنان است، خاطر نشان کرد: هنوز خبر بسیاری از دستاوردهای علمی دانشمندان ایران در رسانه ها منتشر نشده است.

معاون رییس جمهور در پایان با تاکید بر رسالت خطیر مسؤولان در قبال مردم گفت: مردم همیشه در صجنه ایران هر کجا نیاز بوده از نظام دفاع کرده اند، وظیفه امروز مدیران و مسؤولان قدرشناسی و خدمت است./935/پ202/ص

ارسال نظرات