۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۵۳۹۴۶

بازیگر مطرح هالیوود از نور قرآن می‌گوید

بازیگر مطرح هالیوود از نور قرآن می‌گوید
درحالی که بسیاری از جامعه شناسان هالیوود را بستری برای ترویج مفاهیم ضد اسلامی می‌دانند؛ بازیگر مطرح هالیوودی از نور قرآن می‌گوید.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سالانه میلیاردها دلار از گردش مالی هالیوود صرف مبارزه با ادیان الهی و اسلام می‌شود، تا جایی که شاید اگر بخواهید آثار ضد دین سینمای آمریکا را لیست کنید به آثار زیادی برسید.با وجود این تلاش‌ها و تبلیغات اسلام ستیز غربی ویل اسمیت بازیگر سرشناس هالیوودی اخیرا در مصاحبه‌ای از تجربه قرآن خواندنش گفته و آن را واضح و شفاف می‌داند.
پیش از این نیز شان استون فرزند الیور استون کارگردان و فیلمنامه‌نویس شهیر آمریکایی که خودش هم کارگردان و بازیگر سینمای آمریکا است بعد از مسلمان شدن و گرایش به مذهب تشیع قرآن را «کتاب بسیار عقلانی و مبتنی بر فهم و شعور بشری» دانسته بود.همچنین چندی پیش لیندزی لوهان بازیگر و خواننده پاپ آمریکایی که حتی در حلقه معرفت یهودیت نیز دیده شده بود با ترجمه‌ای انگلیسی از قرآن دیده شده و بعد از آن هم آیاتی از قرآن را در صفحه خود منتشر کرده بود.
حال در چند روز گذشته مصاحبه‌ای از ویل اسمیت منتشر شده که در رابطه با قرآن خواندش در ماه رمضان صحبت می‌کند؛‌ او قرآن را زیبا، روشن و بدون کج فهمی می‌داند.
 
تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات