۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۵۳۹۷۹
امام جمعه تبریز:

معادلات دفاع مقدس با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد

معادلات دفاع مقدس با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد
امام جمعه تبریز گفت: معادلات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد و کشورمان در دفاع مقدس پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در نخستین شورای اداری استان آذربایجان شرقی و قبل از سخنان وبیناری رئیس جمهور، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، جهاد و بسیج محسوس بود اما آنچه جنگ را به نتیجه رساند حضور مردم بود چون اگر پشتوانه مردمی نبود جنگ با مشکل مواجه می شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در دوران دفاع مقدس با حضور مردم و بسیج مردمی شکست رژیم بعث عراق که با حمایت کشورهای زیادی آغازگر جنگ شده بود فراهم شد.

وی ادامه داد: مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد با فداکاری هایشان موفقیت در جنگ را رقم زدند که به تنهایی و در نبود مردم شدنی نبود.

امام جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: "جهش تولید با مشارکت مردم" شدنی است و تحقق بخشیدن بر منویات مقام معظم رهبری با حضور مردم ممکن می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تاکید بر حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت شئون ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: فضای شهر تبریز باید فضای معنوی باشد و باید در شأن شهر تبریز رفتار شود و نباید با آبروی شهر در فضاسازی ها بازی کرد.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات