۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۵۴۰۳۰
حجت الاسلام صرامی:

دشمن برای گسست اجتماعی از حجاب استفاده می‌کند

دشمن برای گسست اجتماعی از حجاب استفاده می‌کند
حجت الاسلام صرامی با اشاره به تلاش بدخواهان نظام برای ضربه زدن به باورها و نظام ارزشی و بینشی مردم از ضرورت رصد به موقع اقدامات دشمن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی صرامی با اشاره به ضرورت مهندسی جامعه در مقوله حجاب اظهار داشت: کنشگری دشمنان را در زمینه حجاب، نباید نادیده گرفت زیرا بدخواهان نظام، انقلاب و اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به باورها و نظام ارزشی و بینشی مردم استفاده می کنند؛ در مناسبت ها و مواقع مختلف از ظرفیت هایی که خلق می شود بیشتر استفاده می کنند تا اهداف خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به تعبیر «مگس روی زخم می نشیند» اظهار داشت: دشمنان به دنبال بهانه هایی هستند که گسست اجتماعی را برای توسعه آسیب ها تقویت کنند و در مسأله حجاب واضح است که چنین اتفاقی در حال وقوع است؛ نسلی که به واسطه سهل انگاری متصدیان امر در خصوص فضای مجازی و رسانه دچار تغییر در باورها و بینش ها شده و در اعتقادات آن دگرگونی ایجاد شده است؛ ممکن است این تغییرات توسط دشمنان مورد سوء استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام صرامی اظهار داشت: فعالان انقلابی و بدنه روحانیتی که همواره پیشتاز جبهه انقلاب بودند، باید میدان را رصد کرده و مرزبانی خود را رها نکنند و به هیچ وجه نباید مرعوب دستگاه های تبلیغاتی شوند؛ لازم است روحانیون و فعالان فرهنگی با قدرت ادامه دهند که خداوند نیز نصرت خود را تضمین کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جریان های رسانه ای جبهه انقلاب باید حواس خود را جمع کنند که دچار مهندسی و مدیریت توسط سیستم های راهبری رسانه های دشمن نشوند و همچنین گرفتار خطای راهبردی در مدیریت افکار عمومی نشوند زیرا لازم است در موقعیت مناسب، موضع مناسب را اخذ کنند و لازمه این امر نیز احاطه به مبانی انقلابی و رصد صحیح میدان است.

تعداد بازدید : 3
برچسب ها: سرامی فرهنگ حجاب
ارسال نظرات