۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۰۴۲

تقدیر امام جمعه تبریز از کارهای ارزشمند هلال احمر

تقدیر امام جمعه تبریز از کارهای ارزشمند هلال احمر
کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اقدامی ارزشمند از سوی جمعیت هلال احمر بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با حضور در مرکز کنترل عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به کنفرانس بین المللی حمایت از حقوق مردم فلسطین از تلاش های این جمعیت در راستای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها تقدیر کرد.

امام جمعه تبریز در ویدیو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهداف انسانی این جمعیت، بیان کرد: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد را می توان از کارهای ارزشمند جمعیت هلال احمر در راستای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک های مردمی به مردم مظلوم فلسطین دانست.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر را تحسین کرد و گفت: پست های نوروزی جمعیت هلال احمر با همت همین جوانان برقرار شده در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهرها مستقر شده اند و در اقدامی ارزشمند، در لحظه افطار با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می کنند. که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود، از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

وحیدنستوهی
ارسال نظرات