۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۱۴
رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی:

سلمان رشدی زندگی سراسر ننگ باری دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه صادقیه گفت: انحراف‌های اخلاقی سلمان رشدی در آثار او آشکار است.
سمان رشدي مرتد

میکائیل جمال پور، رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت صدور فتوای تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر قتل سلمان رشدی مرتد صورت گرفت، با اشاره به شخصیت و آثار سلمان رشدی گفت: آنچه به طور مسلم از زندگی این فرد به دست می آید حیاتی ننگ بار و سراسر شرم در زندگی او است به گونه‌ای که نکات سیاه و تاریک فراوانی در زندگی وی وجود دارد.

وی به کتاب بچه‌های نیمه شب و شرم سلمان رشدی اشاره کرد و افزود: در هر دوی این کتاب ها ردپای مشخصی از فحشا و بی‌بند‌باری وجود دارد که نویسنده با تبحر تمام آنها را به تصویر کشیده است.

جمال پور به جوایز متعدد سلمان رشدی در جشنواره‌های ادبی جهان اشاره کرد و تاکید کرد: سلمان رشدی رمان‌های خود را به گونه‌ای نگاشته که گویا خود در تمام این صحنه ها حضور داشته است و متاسفانه باید گفت که وی با وجود اصالت مسلمانی از انحرافات گوناگون رنج برده است.

وی ابراز داشت: اصلی مهم در عالم روان‌شناسی و نویسندگی وجود دارد که نویسنده برای انتقال واقعی مطالب خود باید بخش‌هایی از داستان را تجربه کند و از آثار سلمان رشدی نیز چنین پیدا است.

استاد حوزه علمیه صادقیه تبریز گفت: سلمان رشدی زندگی شرم بار خود را در آیات شیطانی به تصویر کشید و در صحنه صحنه کتاب انحرافات اخلاقی خود را به نمایش گذاشته است./935/پ302/س
ارسال نظرات